AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

. Ze willen iets zien wat hij op het moment niet kan laten zien. Ik zou gewoon is lekker een tijd off nemen even een nieuw game plan opstellen en groter en beter terugkomen. Want hij word nu steeds kleiner shape is goed.

Hoe hoog moet roelly plaatsen voor zijn mr o spot? (dmv punten, want hij heeft er al wat toch?)

Dat kan je pas volgend jaar beoordelen
Als de andere wedstrijden weer beginnen en andere atleten starten

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 18:54 ----------

. Ze willen iets zien wat hij op het moment niet kan laten zien. Ik zou gewoon is lekker een tijd off nemen even een nieuw game plan opstellen en groter en beter terugkomen. Want hij word nu steeds kleiner shape is goed.

Daar heb je 100% gelijk in
We hebben ons plan al besproken
Off season niet te ver laten gaan,jaar Niks Doen als alleen trainen poseren en goed de voeding op pijl houden

Gaat BSN zo'n lange pauze wel goed vinden?

Hoeveel punten moet Roelly halen???

Roelly wilt zich plaatsen middels punten, het nieuwe kwalificatiesysteem van de IFBB. Hoe werkt dat? Het puntensysteem gaat niet uit van een minimaal aantal punten vanaf waar je mee mag doen aan de O. Het is dus niet zo dat iedereen die bijvoorbeeld 30 punten haalt zichzelf automatisch kwalificeert.

Hoe werkt het dan?
- Top 5 v/d O 2012 is geplaatst voor de O 2013.
- Top 5 van alle atleten die punten hebben gehaald maar geen direct ticket hebben plaatsen zich voor de O 2013.

Punten worden verkregen op alle wedstrijden tussen de O 2012 en de O 2013. Degenen die een ticket hebben EN punten tellen niet mee in de "punten-top-5".

Hoeveel punten kun je halen in wedstrijden? Hieronder een overzicht:
(eerste plaats=ticket en dus geen punten)
ARNOLD CLASSIC
2nd – 8 Points
3rd – 7 Points
4th – 6 Points
5th – 5 Points

TIER 2 – SHERU CLASSIC, ARNOLD CLASSIC EUROPE
2nd – 6 Points
3rd – 5 Points
4th – 4 Points
5th – 3 Points

TIER 3 – NEW YORK PRO
2nd – 5 Points
3rd – 4 Points
4th – 3 Points
5th – 2 Points

TIER 4 – ALL OTHER IFBB PRO LEAGUE COMPETITIONS
2nd – 4 Points
3rd – 3 Points
4th – 2 Points
5th – 1 Point

Graag gedaan :cool:

8ste plaats lees ik net Bonac 4de in de 212 en Khalid 5de. Gaat goed met de nederlandse pro's

Hoeveel punten moet Roelly halen???

Roelly wilt zich plaatsen middels punten, het nieuwe kwalificatiesysteem van de IFBB. Hoe werkt dat? Het puntensysteem gaat niet uit van een minimaal aantal punten vanaf waar je mee mag doen aan de O. Het is dus niet zo dat iedereen die bijvoorbeeld 30 punten haalt zichzelf automatisch kwalificeert.

Hoe werkt het dan?
- Top 5 v/d O 2012 is geplaatst voor de O 2013.
- Top 5 van alle atleten die punten hebben gehaald maar geen direct ticket hebben plaatsen zich voor de O 2013.

Punten worden verkregen op alle wedstrijden tussen de O 2012 en de O 2013. Degenen die een ticket hebben EN punten tellen niet mee in de "punten-top-5".

Hoeveel punten kun je halen in wedstrijden? Hieronder een overzicht:
(eerste plaats=ticket en dus geen punten)
ARNOLD CLASSIC
2nd – 8 Points
3rd – 7 Points
4th – 6 Points
5th – 5 Points

TIER 2 – SHERU CLASSIC, ARNOLD CLASSIC EUROPE
2nd – 6 Points
3rd – 5 Points
4th – 4 Points
5th – 3 Points

TIER 3 – NEW YORK PRO
2nd – 5 Points
3rd – 4 Points
4th – 3 Points
5th – 2 Points

TIER 4 – ALL OTHER IFBB PRO LEAGUE COMPETITIONS
2nd – 4 Points
3rd – 3 Points
4th – 2 Points
5th – 1 Point

Graag gedaan :cool:

Ik snap er nog steets Niks van
Roelly heeft volgend de regels 92 punt vraag me niet hoe ze het tellen

Duidelijk verhaal over de puntentelling, thankx. Nu alleen nog even uitvogelen hoeveel punten er door zijn rivalen zijn behaald :study:

Volgens mij gaat dit nieuwe systeem wel ten koste van de kwaliteit.

fijn dat sibil actief is op dit forum. zo lees je het ook eens van de andere kant. en mensen kunnen zijn mening en sugesties uiten.

Ik snap er nog steets Niks van
Roelly heeft volgend de regels 92 punt vraag me niet hoe ze het tellen

Volgens dit systeem, en de IFBB bronnen is het dus afgerond op tientallen. Die 0 erachter moet je dus niet meetellen of bij iedereen meetellen. Het maakt ook niet uit, komt toch op hetzelfde neer in vergelijking met de andere atleten.

Deze 5 zijn tot nu toe in het bezit van een ticket op basis van het puntensysteem, Roelly dus ook.

1. Toney Freeman, USA, 12
2. Roelly Winklaar, Netherlands, 9
3. Johnnie Jackson, USA, 7
4. Robert Piotrkowicz, Poland, 6
5. Michael Kefalianos, Australia, 3

Wat je dus eigenlijk moet doen is kijken welke wedstrijden er nog komen, en dan tactisch bepalen aan welke je wel en niet wilt deelnemen. Ik weet niet of het, met de NY pro en de AC voldoende is voor roelly als het gaat om de binnengehaalde punten.

Sibil: kun je even plaatsen welke plaatsingen roelly heeft behaald op de shows die hij sinds de O gedaan heeft? Kunnen we het ff narekenen :cool:

2012EVLpraguepro_scorecard1.gif

Rhoden eindelijk een keer verslagen

Edward Nunn was goed!

Deed eddy wilson ook niet mee met die klasse?

Eddy was tegengehouden in duitsland dacht ik iets mis met zen paspoort en hij zou pas vandaag mogen vertrekken naar Praag ( wat dus te laat s aangezien het al voorbij is ) Dus hele prep naar de vaantjes

Zonde man dat is een dure rot grap. Eerst Raylison en nu Eddie weer

Terug
Naar boven