AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

:roflol: sry maar na 10 sec klikte ik weg, beter iemand nemen naast hem die het even vertolkt

Ik zoek nog steeds roelly kleding:(

ik kan hem gewoon verstaan hoor, naarmate het interview vordert gaat het steeds beter.
hij krijgt nu volgens mij ook les las ik, dus zal ook wel vooruit gaan weer.

stel je niet zo aan

Wat zou het heerlijk zijn als dit topic wat minder over dat onderwerp zou gaan

Eindelijk een update:D

poeh wat een vocht...lekker gegeten ja en gelijk heeftie!!

Ik vind 'm toch echt een stuk vooruit gegaan wat betreft z'n Engels. Ok, ik moest het volume ff open draaien en natuurlijk maakt hij grammaticaal gezien nog veel fouten, maar wat verteld is wel prima te begrijpen.

Idd goed vooruit gegaan!

Gisteren met hem ff gezeten na de training! Heerlijk gelachen! He's crazy!!!:):):)

tell us how? want ik word er gek van

Waar wordt je gek van??
Dat hij verbeterd is met zijn Engels ?
Of dat hij probeert zijn verhaal te vertellen op zijn manier!!!!

Misschien zijn er wel mensen die een vreemde taal niet snel onder de knie krijgen(ik Ben er een van maar we proberen het )en we komen in alle landen en geloof me daar zijn mensen die helemaal nada Engels kunnen en die hebben veel met promoting en wedstrijd organitatie te maken

Maar ik wil wel een filmpje met je maken dat je een interview geeft met een taal die je niet onder knie heb

Hij is goed te verstaan vind ik. Wat sommige lastig te verstaan noemen komt volgens mij omdat hij die praatjes uit z'n hoofd doet. Hij weet van tevoren niet wat hij precies gaat zeggen en moet dus continu naar woorden zoeken.

Hij is goed te verstaan vind ik. Wat sommige lastig te verstaan noemen komt volgens mij omdat hij die praatjes uit z'n hoofd doet. Hij weet van tevoren niet wat hij precies gaat zeggen en moet dus continu naar woorden zoeken.

Hij Weet wel wat die wil zeggen, maar de woorden ontschieten hem vaak
We praten van te Voren wat die wil vertellen en Dan gaat bet gewoon
Zo gauw Als de camera komt is het even slikken
Filmpjes van denemark Waar hij met mensen Praat gaat goed
Daar heeft die de camera niet in de gaten

Hij Weet wel wat die wil zeggen, maar de woorden ontschieten hem vaak
We praten van te Voren wat die wil vertellen en Dan gaat bet gewoon
Zo gauw Als de camera komt is het even slikken
Filmpjes van denemark Waar hij met mensen Praat gaat goed
Daar heeft die de camera niet in de gaten

sibil, weet jij hoe t zit met de kleding van roelly? gmail stuurt niks meer terug

Terug
Naar boven