AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Wat blijft iedereen nou zeiken over zijn uitspraak t*ring ey wordt daar echt moe van hoor!!! Ga lekker een leven zoeken ouzo ipv b**chen op details

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heheh zn schouder is zo groot als haar hoofd :D

Ik zei vrijdag nog tegen sibil toen ik roelly zag trainen: 'Je ziet bijna niet waar zijn bovenarm stopt en zijn onderarm begint'

Zeker geen shop!

aka facking sickk...

wat ik me af vraag is of roelly of andere met dit soort monster armen geen klachten hebben zoals carpaal tunnel syndroom, pronator teres syndroom etc.. of zijn mijn armen gewoon net ietsjes groter dan die van roelly ken ook natuurlijk

wat ik me af vraag is of roelly of andere met dit soort monster armen geen klachten hebben zoals carpaal tunnel syndroom, pronator teres syndroom etc.. of zijn mijn armen gewoon net ietsjes groter dan die van roelly ken ook natuurlijk
wat een bullshit, alsof het alleen voorkomt bij hele brede/gespierde armen

en jouw armen groter dan die van roelly? yeah right.. meer vet mss.. echt niet zo goed als die van roelly

wat een bullshit, alsof het alleen voorkomt bij hele brede/gespierde armen

en jouw armen groter dan die van roelly? yeah right.. meer vet mss.. echt niet zo goed als die van roelly

Zeg ik dat dan? ik vraag alleen of dat soort mensen er last van hebben..en sarcasme is voor jou net even iets te hoog gegrepen eh.

Roelly is echt bruut om te zien :D

aka facking sickk...

Nee heeft die geen last van

wacht maar tot je hem een keer in het echt ziet;)

Echt biggie die man hoor.

Terug
Naar boven