AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

2005 > 2010
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff rekenen.... 2018 kan dus mijn jaar worden!!!! :roflol:

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 22:10 ----------

Hier nog een fototje van een poos geleden.
Roelly+Winklaar+%252811%2529.jpg

Missch moet ik ook oma maar bellen :D

2005 > 2010
[Link niet meer beschikbaar]

ff rekenen.... 2018 kan dus mijn jaar worden!!!! :roflol:

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 22:10 ----------

Hier nog een fototje van een poos geleden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier zou ik hem nog gewoon dwarfen.
Missch moet ik ook oma maar bellen :D

Jouw posts komen over alsof je een semi-pro-bodybuilder fysiek hebt. Ook in het ideale lichaam topic, maar nooit een pic van je fysiek daadwerkelijk zien posten. Heb je nog meegedaan aan open limburgse of niet? Je zou toch pics posten dan.

en naturel

respect hoor

Jouw posts komen over alsof je een semi-pro-bodybuilder fysiek hebt. Ook in het ideale lichaam topic, maar nooit een pic van je fysiek daadwerkelijk zien posten. Heb je nog meegedaan aan open limburgse of niet? Je zou toch pics posten dan.

Ach dat denken er zoveel. 5 keer per week voor iets meer dan uur denk ik ook als een pro te trainen :p

die pics komen toch niet

Ik ben een internet held, die plaatsen nooit pics online :cool:

Die pic van roelly in rode posing trunk is ziek.

Sniezel heeft gewoon Facebook :trollface:

Mayb wel, mayb niet :cool:

ja hoor Sniezel uit Rotterdam

Terug
Naar boven