baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Imo ben jij de loser. Als je t zo irritant vond dan zeg je er toch direct wat van ipv achteraf komen zeiken op internet. Typisch voorbeeld van een e-hero![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Imo ben jij de loser. Als je t zo irritant vond dan zeg je er toch direct wat van ipv achteraf komen zeiken op internet. Typisch voorbeeld van een e-hero![]()
Vind het niet zo een rare vraag van hem. Hij zag die gozer op de Fibo waarsch aan voor een freak. Heeft weinig nut om die aan te spreken. En sowieso, moet je helemaal naar hem toe lopen, voor wat?
Nu schijnt het (misschien) een mede DDB-er te zijn, geeft m genoeg reden om te vragen of hij het was neem ik aan?
Vind het een beetje hetzelfde als er gezegd wordt:
Hey was jij niet die wackkoo die in z'n string op het podium stond te springen als een verliefde nicht?
Maar nee, vraag daar niet op het forum naar, want dan ben je een e-hero

Vind het niet zo een rare vraag van hem. Hij zag die gozer op de Fibo waarsch aan voor een freak. Heeft weinig nut om die aan te spreken. En sowieso, moet je helemaal naar hem toe lopen, voor wat?
Nu schijnt het (misschien) een mede DDB-er te zijn, geeft m genoeg reden om te vragen of hij het was neem ik aan?
Hey was jij niet die wackkoo die in z'n string op het podium stond te springen als een verliefde nicht?

De Fibo afgelopen jaren waren een stuk interessanter dan deze eerlijk gezegd.
Was jij er op zondag? En toevallig degene die bij de Kai Greene stand de HEELE Tijd free samples stond te bedelen?!
+1
En eerlijk gezegd ziet die TK210 er ook wel uit als een kamper eerste klas, dus het zou me niets verbazen eigenlijk![]()
Haha neehoor, ik was er zaterdag met mijn bezweette oksel, en heb geen gratis samples meegenomen daar kom ik niet voor.
---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 18:26 ----------
Kamper nog wel,
Waar baseer je dat op?

En by the way, do you even lift? Ga is vreten joh schrale