AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Vraag me af hoeveel hij zijn rug daadwerkelijk traint tijdens zijn rugtraining.
Zijn armen lijken alles te domineren..na een tijdje zijn ze toch zo groot dat het lastig is ze niet te gebruiken bij elke oefening xD

Er kan toch gewerkt worden aan die back double biceps hoor, er valt zoveel meer uit te halen!

Roelly heeft nog een lange weg te gaan momenteel is het gewoon de lower lats die slecht zijn terwijl zijn traps wel huge zijn. Benen moet ook nog aan gewerkt worden. We gaan het beleven als hij weer het podium opstapt ik kijk er naar uit iig

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lionel zegt even gedag tegen roelly op de chicago pro :P

4 weken uit
bXEGQdw.jpg

dERVTZ1.jpg

ziet er goed uit, maar vergeleken met vorig jaar is er haast geen verschil, dat is dan weer jammer.

Hij is vochtig voor 4 weeks out! Vorig jaar was hij al hard omstreeks zoveel weken voor de wedstrijd. Dit zal nog flink massa kosten om goed hard te staan. Je ziet het enorme verschil in hardheid met Lionel nu. Same game...very different shape!;-)

Wie doet zijn voorbereiding nu?

Die laatste roelly pics is nu ook wel LQ. Maar als Beyeke nu al droger staat is dit niet goed aangezien die zelf nooit knetterdroog on stage is.

Beyeke staat eer nu droger bij dan als hij normaal voor een wedstrijd komt opdagen.

Low quality pics idd. Daarop is dus al het grote verschil te zien! Laat staan op high quality! Hij zegt hetzelf te doen...tja:(

Als prof zijnde kan je het niet meer zelf doen :mad:

Dit slaat dus nergens op Dennis Wolf heeft het alleen geschopt tot pro zijnde heeft hulp gehad en is het toch maar weer alleen gaan doen. Want en coach is heel en aardig maar je kent je eigen fysiek nog het beste dus waarom dan een coach nemen ?. Coleman deed het alleen tot aan het jaar dat hij Mr Olympia werd toen had hij pas dat extra zetje nodig ;).

We zullen het zien on stage. Zelf denk ik niet dat zijn fysiek nu beter is 4 weeks out als dat sibil de begleiding deed.

Ik denk dat het wel goed is voor Roelly om zelf een weg in te gaan of met een andere coach te gaan werken. Het heeft blijkbaar gewerkt om met Sibil te werken om tot de Mr.O te komen, maar verder gaat het op het moment niet met hun samenwerking.

Misschien dat hij zijn fysiek nu wat meer kan verbeteren door met iemand anders te gaan werken of zelf iets te bedenken. We gaan het zien in September.

In 4 weken tijd kan er nog veel gebeuren. En je moet ook niet te vroeg willen pieken, wat in het geval van Roelly wel een paar keer is gebeurt.
Maar Reus kan ik uit jouw post herleiden dat oma Roelly niet meer begeleidt?

Ibo, 2 week voor wedstrijd moet je al klaar zijn ja.
Geengekke dingen meer doen.

Of kijk jij hier anders tegenaan?

Maar Reus kan ik uit jouw post herleiden dat oma Roelly niet meer begeleidt?

Volgens mij was dat al een tijdje geleden uitgekomen?

Wat betreft het zonder begeleider doen, Jay doet het volgens mij ook dit jaar en zijn er zat in het verleden die het in hun eentje hebben gedaan. Uit mijn hoofd bv Olivia en Haney.

Als het niet meer zo is, ben ik wel benieuwd hoe hij op 't podium komt nu.

Terug
Naar boven