AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Ibo, 2 week voor wedstrijd moet je al klaar zijn ja.
Geengekke dingen meer doen.

Of kijk jij hier anders tegenaan?

Helemaal mee eens. Twee weken voor de wedstrijd klaar zijn en geen gekke dingen meer doen.
Maar 4 weken voor de wedstrijd pieken is te vroeg en vergt teveel van je lichaam.

Volgens mij was dat al een tijdje geleden uitgekomen?

Wat betreft het zonder begeleider doen, Jay doet het volgens mij ook dit jaar en zijn er zat in het verleden die het in hun eentje hebben gedaan. Uit mijn hoofd bv Olivia en Haney.

Jay daar geef je ook wel een voorbeeld dat de O & Arnold multiple keren heeft gewonnen :) en dan nog een begeleider motiveerd ook gwn hard maar hij zal zen keuze wel goed overwogen hebben zal nu ook wel omringt worden door vrienden

Ja Ibo klopt! Werken niet meer samen.
Jay doet het dit jaar echt niet alleen! Oude coach/begeleider van Mr. Coleman:)

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 10:44 ----------

Jay werkte eerder altijd met Haney Rambod toch of is die ook de oude coach van Ronnie?

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 10:44 ----------

Van MD:

A few months ago, Jay and Chad came on PBW together and announced that they'd be teaming up for this year's Olympia prep. -- As it turns out, that arrangement didn't come to fruition. When I asked Jay, earlier today, who he'd be working with for his prep, he said, "I just need a set of eyes. I don't need anyone to say eat this or eat that. I should know that stuff by now."

Jay werkte eerder altijd met Haney Rambod toch of is die ook de oude coach van Ronnie?

chad nicholls is de oude coach van ronnie.
leuk verhaal overigens hoe hij ronnie ging coachen op advies van flex wheeler en mede door deze voorbereiding ronnie de eerste post dorian olympia pakte ten nadele van de sultan of symmetry

altijd als ik roellie zie praten krijg ik altijd het idee dat hij zwakbegaafd is, :roflol: hoe hij kijkt, praat... Vraag me af wat zijn iq is.

wat heeft dat nou met de sport te maken. Als hij hier talent voor heeft is zijn iq totaal niet relevant.
Al heeft hij een iq van een flapdrol, hij heeft ontdekt waar hij goed in is en doet wat hij graag doet.
hoeveel mensen kunnen dat zeggen?

wat heeft dat nou met de sport te maken. Als hij hier talent voor heeft is zijn iq totaal niet relevant.
Al heeft hij een iq van een flapdrol, hij heeft ontdekt waar hij goed in is en doet wat hij graag doet.
hoeveel mensen kunnen dat zeggen?

Amen.... Fokking triest ventje die het over zijn IQ heeft... Ga klagen bij je hoogbegaafden forum...

Yates deed het ook altijd zonder, maar Yates is een denker. Iemand die alles schematisch bijhield. Niks ten nadele van Roelly, maar Yates is daarin denk ik wel uniek. Met name de laatste weken als je niet meer helemaal denkt zoals het hoort moet je nog wel goed kunnen beoordelen hoe en war je moet doen.

Yates deed het ook altijd zonder, maar Yates is een denker. Iemand die alles schematisch bijhield. Niks ten nadele van Roelly, maar Yates is daarin denk ik wel uniek. Met name de laatste weken als je niet meer helemaal denkt zoals het hoort moet je nog wel goed kunnen beoordelen hoe en war je moet doen.

Toch zijn er genoeg die het zelf kunnen. Het enige wat wel eens kan helpen beter dan een coach zou een wetenschapper zijn en doctor zodat elke kuur ook doet wat het moet doen ;)

Toch zijn er genoeg die het zelf kunnen. Het enige wat wel eens kan helpen beter dan een coach zou een wetenschapper zijn en doctor zodat elke kuur ook doet wat het moet doen ;)

Elke pro zal wel z'n dokter regelmatig raadplegen zeker? En dat je met een wetenschapper niet veel opschiet is hier ook wel meermaals aangetoond (elk lichaam is anders). Ik denk wel dat de meeste grote namen in de "coachwereld" meer afweten van bodybuilding (met al z'n biologie) dan de gemiddelde biologie wetenschapper. Zij doen ook voornamelijk hun kennis op via leesvoer.... Een degelijke studie vergt nu eenmaal telkens tijd.

Ik vond jou bijvoorbeeld soft ogen op de flex? Misschien mede door spierkwaliteit die je miste? Dit zal niet zijn omdat je misschien niet de beste coach in handen had maar vooral doordat jij nooit je eigen lichaamstaal kent in een jaar

chad nicholls is de oude coach van ronnie.
leuk verhaal overigens hoe hij ronnie ging coachen op advies van flex wheeler en mede door deze voorbereiding ronnie de eerste post dorian olympia pakte ten nadele van de sultan of symmetry

Heb je dat ook gelezen in Flex magazine? :p Was wel een leuk stuk inderdaad.

minder lullen

meer pics

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn those delts !

bolle buik (vast net gegeten ;))

Terug
Naar boven