XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Inderdaad nogal vochtig, ook nog een aardig uitpuilende buik(beginnende)

10 kilo gewonnen, wtf niet normaal meer :roflol:

122kg onstage geloof ik niks van. 8 weeks out was hij meen ik 126kg ofzo. Kan echt niet dat hij dan nu met weet ik veel hoeveel % minder vet en vocht maar 4kg kwijtraakt.

122kg onstage geloof ik niks van. 8 weeks out was hij meen ik 126kg ofzo. Kan echt niet dat hij dan nu met weet ik veel hoeveel % minder vet en vocht maar 4kg kwijtraakt.
hoeveel was die op de new york pro iets van 11 112 kilo als oma zegt dat die sinds 10 kilo is gegroeid moet die wel 122 on stage komen

Ja en toch geloof ik er niks van. Ik heb ook gelezen dat ze zei 10kg maar misschien ist een rekenfoutje van haar.

of hij komt nu nog droger en scherper;)
dat kan ook schelen in gewicht.

Of hij woog voor de cut in de aanloop naar de NYpro iets van 130kg, en nu voordat hij voor de Olympia ging cutten woog hij 140 oid. Dat kan wel. Droog gaat ie dan van 112 naar 116 ofzo.

wat oma in de md zegt is ondertussen al een hele poos geleden, die interviews staan er niet meteen de dag erna in. dus ondertussen zal hij al wel wat kgs kwijt zijn van die 10

wat oma in de md zegt is ondertussen al een hele poos geleden, die interviews staan er niet meteen de dag erna in. dus ondertussen zal hij al wel wat kgs kwijt zijn van die 10
aub hou gewoon je mond als je hier onzin zit te verkondigen wil je???

post_old.gif
Yesterday, 09:31 PM ja idd dat is een hele poos geleden jezus gast

rustig ciko ik dacht dat je het over een interview in de MD had

aub hou gewoon je mond als je hier onzin zit te verkondigen wil je???

post_old.gif
Yesterday, 09:31 PM ja idd dat is een hele poos geleden jezus gast

tja, denk toch eens na in plaats van alles gewoon "mindless" te kopieren,
hij is zeker bijgekomen, maar 10 kg in amper 4 maand ? waarbij er 10 of meer weken cut in zit. lijkt wat teveel van het goede

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom denk je dat Roelly's gut flink is toegenomen, flinke hoeveelheid insuline en hgh dus een kleine 10 kilo is zeker mogelijk.

Terug
Naar boven