Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Waarom denk je dat Roelly's gut flink is toegenomen, flinke hoeveelheid insuline en hgh dus een kleine 10 kilo is zeker mogelijk.

sorry maar ik kan er geen oordeel over geven. Vind het knap als jij dat wel kan. Over deze middelen is niet genoeg informatie duidelijk hoeveel massa je kunt aanzetten in een bepaalde tijd. Dus ik vind dat je daar geen indicatie over kan geven. En dan heb ik het over de middelen die de pro's gebruiken . en de hoeveelheden daarvan.

roelly slapend in miami opweg naar vegas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

39 jaar, dan zo'n reactie. de belichting kan wel zeker meehelpen hoe iemand oogt

wat heeft leeftijd ermee te maken, wil je beweren dat ik niets van snap ofzo, dat ik beter moet weten omdat ik al 39 ben??

Als je vocht vasthoud, wat heel normaal is een paar weken voor een wedstrijd, is er geen lamp/belichting ter wereld die je scherp gaat doen ogen. Je bent smooth/glad en dat zie je altijd terug... En ja de belichting kan zeker meehelpen hoe iemand oogt..spreek ik uit ervaring..ben tenslotte al 39 :knipoog:

wel een guestposing 2 weeks out ongeveer, als je dan Kai of Jay bekijkt. Maar zal ook wel veel te maken hebben met de belichting
hallo timmetje
kai jay phil zijn allemaal anders niet iedreen is het zelfde roelly staat er om bekend dat die heel snel zijn vocht kan droppen daarom en hij heeft tijd zat

got it?

Het gaat om de dag zelf.
Niet 2 weken ervoor

Update van een uur geleden van sibil:

we zijn in Las Vegas aan gekomen,pfffffffffffftttttttttttt nog warmer als in Curacao
vanmorgen Curacao tijd om half 7 naar vliegveld,naar miami daar overstap naar LA en vandaar door naar Las Vegas,
vanaf vliegveld vanaaf 21:00 de gym in om vocht eruit te gooien(nu 2300 uur vrijdag )

ik ga ook voor top 5

echt zo top 5 zou echt geweldig zijn.

Hahaha check die guy gluren.

16gjtag.jpg