Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Ja maar wie heeft nu wie belazerd ???? Het blijf bijzonder dat een coach met zoveel mensen ruzie heeft.???
Ja als je van Gaal heet en veel kampioenen hebt gemaakt kan het misschien, maar als je er ooit door veel geluk eentje op het podium heb gezet, dan vraag je je toch af waar komt die attitude dan vandaan, niet van de prestaties die geleverd zijn.
Na Roely niks, maar wel veel gedoe verhalen en ruzie.;)

met wie heeft ze nog meer ruzie dan?

Ja maar wie heeft nu wie belazerd ???? Het blijf bijzonder dat een coach met zoveel mensen ruzie heeft.???
Ja als je van Gaal heet en veel kampioenen hebt gemaakt kan het misschien, maar als je er ooit door veel geluk eentje op het podium heb gezet, dan vraag je je toch af waar komt die attitude dan vandaan, niet van de prestaties die geleverd zijn.

Leuk dat je ff op DBB komt trollen...:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik weet niet hoelang jij in de bb wereld zit maar doe even jou huiswerk goed aub dat sibil .roely zover heeft gekregen is een top prestatie van beide. op het moment dat ze uit elkaar gingen werd de shape van roely minder imo ..

en je vergeet voor het gemak even de atleten die ze nu begeleid heeft en nog doet op nationaal niveau . er zijn er zat die graag bij haar komen en ja ze is een harde tante maar wel een met verstand van zaken

opa

1e mr o zonder haar stond ie er wel stukken beter bij dacht ik

In de bodybuilding wereld is er sowieso veel naaierij en gelul. Ik ken beide niet maar m'n broerje woont op Curacao en vertelde me dat Roely echt wel een hele arrogante patser is. Dat staat recht tegenover het image van de verlege Roelly die eigenlijk niet eens echt een interview durft te geven

coaches vs zogezegde bodybuildingguru's zijn overrated imo en onnodig , de beste bodybuilders deden het er zonder .
Mannen gelijk Arnold ,KEvin Levrone, Dorian Yates en een hele hoop anderen ....

coaches vs zogezegde bodybuildingguru's zijn overrated imo en onnodig , de beste bodybuilders deden het er zonder .

Tijden zijn ook wel anders nu.
Kennis over bijvoorbeeld diuretica ed heeft echt niet meer elke bb'er, iets wat wel het verschil kan maken op een wereldpodium.

denk je dat ze niet iemand hadden die ze helpte zoals trainingspartners die meer een coach waren toen ,toen helpte bodybuilders elkaar nog als 1 ploeg ,nu wil iedereen geld voor wat ze weten

11296830_797337123684900_233429104_n.jpg

11280458_375428429331951_884630173_n.jpg

11263642_344847039059975_523300685_n.jpg

Big beast

Laatst bewerkt:
ik weet niet hoelang jij in de bb wereld zit maar doe even jou huiswerk goed aub dat sibil .roely zover heeft gekregen is een top prestatie van beide. op het moment dat ze uit elkaar gingen werd de shape van roely minder imo ..

en je vergeet voor het gemak even de atleten die ze nu begeleid heeft en nog doet op nationaal niveau . er zijn er zat die graag bij haar komen en ja ze is een harde tante maar wel een met verstand van zaken

opa

Relax
Feiten Roely en zijn broer komen Sibil tegen zelfde moeder andere vader dus andere genen
Roely wint een keer zijn broer niet.
Geluk voor Roely en Sibil, honderden andere komen Sibil tegen en winnen niks.
Dus wat zegt dat over de coach ? dat ze slecht is ? dat ze super is ?
Vertel het maar.
Persoonlijk denk ik dat ze beide teveel gehypet zijn, ja en dan val je diep.
Laat onverlet dat het voor beide een unieke ervaring is geweest, die beide nu proberen ten gelde te maken.

134 kg/295 lbs

3J4VrdE.jpg

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

En nog eens groot die foto die Pillz al postte

Ik wil ook 134 wegen :(

Guest posing met ramy

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven