MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

ik ga het toch zeggen, er zal wel weer een hoop commentaar op komen. Als Roelly winklaar dit fysiek brengt op de Olympia dan is dat in mijn optiek top 3, wat een wereldprestatie zal zijn. als hij die veren en striaties brengt en Phil Heath bloated staat mis zelf eerste.
Eerste plek is mogelijk maar we weten allemaal dat in bodybuilding een politiek spelletje word gespeeld en ook wordt gekeken of de winnaar een ambassadeur is voor de sport.

ik ga het toch zeggen, er zal wel weer een hoop commentaar op komen. Als Roelly winklaar dit fysiek brengt op de Olympia dan is dat in mijn optiek top 3, wat een wereldprestatie zal zijn. als hij die veren en striaties brengt en Phil Heath bloated staat mis zelf eerste.
Eerste plek is mogelijk maar we weten allemaal dat in bodybuilding een politiek spelletje word gespeeld en ook wordt gekeken of de winnaar een ambassadeur is voor de sport.

Winnen zal hij niet hij mag hopen op een top 5 met dit fysiek je hebt altijd nog een shawn een kai een heath en dexter dan ook nog wolf waar hij met dit fysiek redelijk gelijkwaardig aan is en big ramy die ook elk jaar beter word.

Top 5 zal toch al top zijn. Hoogste notering ooit was 6 dacht ik. Ben je weer verbeterd en dan volgend jaar top 3.

2 keer 7e is z'n beste mr O notering.
Deze Roelly speelt mee voor top 3 imo.

Hij staat er zeker goed bij maar Kai, Phill , Wolf en Shawn gaat hij er niet mee pakken als zij ook goed komen.

wolf ligt eruit toch?

Wolf heeft een blessure dus die kan je wel afschrijven

#LEVRONEBYABY

justin compton als hij eens in super shape komt.
Cedric mcmilian

Kan nog wel ff doorgaan :D

Roelly gaat in mijn optiek wel met de big boys strijden in de top 3 maar bodybuilding is een subjectieve sport je weet het nooit.
Als je naar het fysiek kijkt wat hij nu brengt, geen roid gut, top definitie, striaties dan is dit zo'n enorme vooruitgang!

pff zo wat staat hij er hier goed bij, massa monster was het altijd al maar hier is conditionering toch wel echt top,
heb hem er nog nooit zo goed bij zien staan.

Zijn beste shape ooit. Hopen op top 3 inderdaad, maar kan je nooit weten :D

Roelly's geheim :p

251411d6b78f9f5f3329e191168cc459.jpg

ja zo'n band is wel handig ja. Volgens mij komt distended gut vooral door het vele eten, nu zullen sommigen zeggen voor een wedstrijd eet je toch niet veel, ik denk dat ze wel veel eten ze verbranden sowieso veel daarnaast pakken ze HGH, schildklierhormoon mis dnp, clenbuterol.
Jerry brainum heeft een video over dit onderwerp:

Markus ruhl heeft in 1 van zijn vids gezegd dat laatste paar weken van contest Prep hij wel zo laag ging dat hij maar 1 kilo rijst per dag at :roflol:

Maw die at nog steeds veel kcal.
Maar zijn doseringen waren vast ook niet low.

Godsamme wat ziet ie er goed uit! Wat een eindbaas!

Ik zal nooit een fan worden van zijn fysiek, maar ik moet toegeven dat hij enorm verbeterd is de laatste tijd.
Proficiat!

Roelly vs Dexter

Terug
Naar boven