XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Dit is toch echt een andere Roelly dan voorheen. Hard, aderen die poppen, maar wel met dezelfde massa :eek!:

Echt heel ziek

Ik gun hem de O gewoon. f**k Phil, Go Roelly!!

pff die strepen op zijn schouder, hij heeft echt goede progressie gemaakt dit jaar, hardheid was altijd zijn probleem nu toch voor een groot deel opgelost.

Idd, vraag me toch af wat deze grote ommekeer heeft veroorzaakt :p

zou ook wel eens graag de kuurmethodes vanuit het midden Oosten zien. Zouden niet te gek op Test zijn.

Maar Roelly is gewoon een genetisch wonder hoor. Ik kan me zijn NK nog goed herinneren. Stond echt gewoon met een gastoptreden shape op het podium maar ze konden gewoon niet om hem heen. Te veel massa tov de rest :D

zijn daar foto's van ben benieuwdd

11 weeks out Olympia

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net marmer op zijn chest (ik ga hem btw zondag zien samen met William Bonac) gheghe

Heeeeel bruut

Zijn Engels is ook verbetert.

Snapchat-1606148203290799503.jpg

hoezo? is ze een slechte trainer?
Roelly zal niet dankzij haar zover gekomen zijn, maar ondanks. Volgens mij is ze knettergek als trainer. Wellicht is ze gezellig voor een babbel of moederlijk advies, daar hebben sommige bb'ers kennelijk behoefte aan.

Roelly zal niet dankzij haar zover gekomen zijn, maar ondanks. Volgens mij is ze knettergek als trainer. Wellicht is ze gezellig voor een babbel of moederlijk advies, daar hebben sommige bb'ers kennelijk behoefte aan.

Harpep vindt dit hilarisch

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij begint weer op te blazen. Zorgelijk in aanloop naar de O.
Hij moet nodig terug naar de zandbak om met dat dere anabolic chicken zijn hardheid terug te krijgen!

Terug
Naar boven