- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
die roelly heeft een 2 paar konten niet normaal gek
no homo
telkens als ik zie dat jij al laatst gepost heb denk ik dat er een filmpje is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die roelly heeft een 2 paar konten niet normaal gek
no homo

haahh ruud, ik zie je laatste tijd ook veel in bb gerelateerde topics netjes knul, sorry ik zal niet meer posten in dit topic tot er een filmpje istelkens als ik zie dat jij al laatst gepost heb denk ik dat er een filmpje is![]()
haahh ruud, ik zie je laatste tijd ook veel in bb gerelateerde topics netjes knul, sorry ik zal niet meer posten in dit topic tot er een filmpje is
groeten
sergio

Ben benieuwd of roullie echt top6 gaat halen.
Buitenlandse critici zien hem als top10 mogelijkheid, hoor vrijwel niemand top6 roepen over hem, alleen nederlandse![]()
Ben benieuwd of roullie echt top6 gaat halen.
Buitenlandse critici zien hem als top10 mogelijkheid, hoor vrijwel niemand top6 roepen over hem, alleen nederlandse![]()
Top 6 gaat ook heel lastig worden. dit omdat de top 6 nu juist een stukje voorloopt op de rest als je kijkt naar het verleden. En met de top 6 bedoel ik Jay, Phil, Kai, Victor, Dexter en Branch. Alle 6 beweren ze op hun best ooit te zijn zo vlak voor de O (er kan natuurlijk altijd nog wat mis gaan) en dan zie ik Roelly niet snel boven hun eindigen. Al ben ik toch erg benieuwd hoe hij erbij staat naast deze jongens op het podium.
En met de top 6 bedoel ik Jay, Phil, Kai, Victor, Dexter en Branch. Alle 6 beweren ze op hun best ooit te zijn zo vlak voor de O (er kan natuurlijk altijd nog wat mis gaan)
Roelly staat er ook beter dan ooit bij, dus het blijft gewoon afwachten hoor! Tijdens de laatste dag kan er met vocht en carbloaden nog zoveel veranderen dat de hele top 8 o.i.d. nog alle kanten op kan schuiven.
Top 6 gaat ook heel lastig worden. dit omdat de top 6 nu juist een stukje voorloopt op de rest als je kijkt naar het verleden. En met de top 6 bedoel ik Jay, Phil, Kai, Victor, Dexter en Branch. Alle 6 beweren ze op hun best ooit te zijn zo vlak voor de O (er kan natuurlijk altijd nog wat mis gaan) en dan zie ik Roelly niet snel boven hun eindigen. Al ben ik toch erg benieuwd hoe hij erbij staat naast deze jongens op het podium.