XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Heeft iemand die foto nog waarbij roelly met een slang om zijn nek stond toen die een stuk jonger was? Karma obv

Ik word meer en meer 'fan' van roelly.
Kerel zit vol zelfvertrouwen en dat kan ik wel appreciëren.

Ben benieuwd of roullie echt top6 gaat halen.

Buitenlandse critici zien hem als top10 mogelijkheid, hoor vrijwel niemand top6 roepen over hem, alleen nederlandse :p

Ben benieuwd of roullie echt top6 gaat halen.

Buitenlandse critici zien hem als top10 mogelijkheid, hoor vrijwel niemand top6 roepen over hem, alleen nederlandse :p

Top 6 gaat ook heel lastig worden. dit omdat de top 6 nu juist een stukje voorloopt op de rest als je kijkt naar het verleden. En met de top 6 bedoel ik Jay, Phil, Kai, Victor, Dexter en Branch. Alle 6 beweren ze op hun best ooit te zijn zo vlak voor de O (er kan natuurlijk altijd nog wat mis gaan) en dan zie ik Roelly niet snel boven hun eindigen. Al ben ik toch erg benieuwd hoe hij erbij staat naast deze jongens op het podium.

Top 6 gaat ook heel lastig worden. dit omdat de top 6 nu juist een stukje voorloopt op de rest als je kijkt naar het verleden. En met de top 6 bedoel ik Jay, Phil, Kai, Victor, Dexter en Branch. Alle 6 beweren ze op hun best ooit te zijn zo vlak voor de O (er kan natuurlijk altijd nog wat mis gaan) en dan zie ik Roelly niet snel boven hun eindigen. Al ben ik toch erg benieuwd hoe hij erbij staat naast deze jongens op het podium.

Dat heb je bij de Arnold toch gezien.

Roelly staat er ook beter dan ooit bij, dus het blijft gewoon afwachten hoor! Tijdens de laatste dag kan er met vocht en carbloaden nog zoveel veranderen dat de hele top 8 o.i.d. nog alle kanten op kan schuiven.

Top 6 gaat hij denk ik wel halen, ik gok stilletjes op plek 4:D

Dexter massa gepakt? Ben benieuwd, check rustig dit filmpje and watch vanaf 2min20sec:p

http://clips.team-andro.com/watch/3...-la-o-2010-training-monday-shooting-bfto-2010

mooi filmpje :D

Reus je gokt vier?

Jay Kai Phil Dex Branch en Victor kan hij nog niet hebben denk ik.
Wolf is ook tricky mits hij 100% (wat ie al tijden niet meer geweest is, namelijk mr.07)

Ik gun roelly echt het allerbeste, hij en oma verdienen het gewoon.

hij loopt ook rond in een hemd,ik snap phil en jay niet waarom ze zogenaamd niets willen laten zien,wat maakt het in godsnaam uit!!

Terug
Naar boven