Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Echt mooi filmpje, wel veel aparte oefeningen

ik gok op 6. Branch kan die wel hebben. De overige zullen nog net iets te ver gegrepen zijn...

Reus je gokt vier?

Jay Kai Phil Dex Branch en Victor kan hij nog niet hebben denk ik.
Wolf is ook tricky mits hij 100% (wat ie al tijden niet meer geweest is, namelijk mr.07)

1) Jay
2) Phil
3) Greene
4) Roelly
5) Dexter
6) Branch/Martinez

:D

Oma en Roelly gaan voor plek 3, hoe vind je die????:p

Hehe, Greene, Heath of Cutler verslaan, wordt leuk :P

Laatst bewerkt:
die roelly heeft een 2 paar konten niet normaal gek

Roelly is het werk van

250px-Mephisto.jpg

1) Jay
2) Phil
3) Greene
4) Roelly
5) Dexter
6) Branch/Martinez

:D

Oma en Roelly gaan voor plek 3, hoe vind je die????:p

Je hebt er wel een heel goed gevoel bij hè? Ik hoop dat ik je achteraf gelijk kan geven maar ik denk dat hij toch nog tekort zal komen voor de top 6 en het feit dat hij nieuw is zal bij twijfel ook niet in zijn voordeel gaan werken ben ik bang.

Ik denk dat branch wel gewoon de top 5 zal halen als hij groter en beter is dan vorig jaar zal de jury hem echt niet buiten de top 5 plaatsen. Maar het is iets van het moment niemand kan bepalen hoe er iemand op de dag zelf eruitziet.

Ik denk dat branch wel gewoon de top 5 zal halen als hij groter en beter is dan vorig jaar zal de jury hem echt niet buiten de top 5 plaatsen. Maar het is iets van het moment niemand kan bepalen hoe er iemand op de dag zelf eruitziet.

Denk ik ook, iedereen plaatst Branch ergens onderin of vindt zn fysiek gewoon niks (ik vind het wel bruut maar niet echt mooi) maar hij is natuurlijk wel 2e geworden vorig jaar. Als hij weer net wat beter komt dan vorig jaar zal hij vast in de top 5 zitten.

strepen in de tricpes BAM

ik denk dat ie ongeveer 14de wordt

rommelige routine...

zonde...

ga aan het werk.

Terug
Naar boven