AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Nope ik kijk nooit bb films behalve af en toe hier op de site

Roelly what gym do you train at in Holland?

And how do you feel about the new state of curacao, aruba and Sint Maarten (staatkundige structuur van curacou samen met Aruba en Sint Maarten) your gonna officially represent Curacao now? Instead of the Netherlands? Because at the Arnold and Olympia it stated you represented The Netherlands

Bodies Rotterdam

Iff you good lissing to the antry at THE Olympia""""""" Curacao THE netherland Antillen
I ask can you plaese take care that it is curacao so some time they forget it

roelly komt dus niet uit voor ned maar zijn eigen eilandje

hier link waar roelly regelmatig post

http://forums.musculardevelopment.c...8-Q-amp-A-with-IFBB-Pro-Roelly-Winklaar/page2

• Like
Waarderingen: MHD
Dus beter gezegt, Roelly komt nu niet meer uit voor Nederland maar voor curacao?

Nou dan kunnen we dit topic ook meteen verwijderen, hij is toch niet meer van 'ons'. :cool:

En wij maar blij zijn dat roelly de eerste succesvolle nederlander is sinds berry de mey

dan moet die ook maar stopen met nederlands praten

wou gewoon even feiten op tafel leggen

groeten
emilio

wou gewoon even feiten op tafel leggen

groeten
emilio

Sure, geen probleem.
Ik vind het alleen grappig dat we met z'n allen achter een sporter zijn gaan staan omdat we dat dachten dat hij voor 'ons' landje uit zou komen.
Terwijl hij eigenlijk niks te doen heeft met Nederland, behalve zijn training. :rolleyes:

Hoe is het eigenlijk met Ed van Amsterdam ? :D

Laatst bewerkt:
Lekker belangrijk allemaal.
Alsof Jay of Phil wel uit NL komen:)

Lekker belangrijk allemaal.
Alsof Jay of Phil wel uit NL komen:)

Idd, daarbij is Sibil een top mens als ik iedereen om haar heen moet geloven en de fimpjes zo zie. En dan heb ik het zowel over der persoonlijkheid als kennis. En laat zij nou net wel Nederlandse zijn.

Wanneer komt die 100% echte NLér nouw eens op de O dan!

De Nederlandse Bodybuilders zitten veel te veel te ouwehoeren op fora zoals DutchBodybuilding.com en komen niet meer toe aan trainen.

Als ze de helft van de tijd die ze aan het ouwehoeren zijn zouden besteden aan Bodybuilding zelf, dan zouden er alleen maar Nederlanders op het Olympia podium staan.

Terug
Naar boven