XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

De Nederlandse Bodybuilders zitten veel te veel te ouwehoeren op fora zoals DutchBodybuilding.com en komen niet meer toe aan trainen.

Als ze de helft van de tijd die ze aan het ouwehoeren zijn zouden besteden aan Bodybuilding zelf, dan zouden er alleen maar Nederlanders op het Olympia podium staan.

mmmm ik vraag me toch echt af wat jij nu hier komt posten dan?

ga trainen jong, mirin

De Nederlandse Bodybuilders zitten veel te veel te ouwehoeren op fora zoals DutchBodybuilding.com en komen niet meer toe aan trainen.

Als ze de helft van de tijd die ze aan het ouwehoeren zijn zouden besteden aan Bodybuilding zelf, dan zouden er alleen maar Nederlanders op het Olympia podium staan.

Jij hebt nog nooit Amerikaanse fora gezien?

Iemand nog nieuwe pictures / trainingen van Roelly?

Holly **** huge

Iemand een directe link? Want ik zie nu meer dingen van Roelly

De t*ring! Mogge bulk!

ja dat inderdaad wel, ik vind het wel gruwelijk hoe hij er nu uit ziet, zwaar in de bulk... ben benieuwd wat we van hem kunnen verwachten :)

zo zwaar nou ook niet he. Nog vasculair op de onderarmen en je ziet nog redelijke seperatie. Hij houdt gewoon heel veel vocht vast... komt zeker door de extra dosis celltech tijdens de offseason bulk ;)

op hoeveel procent zou die staan op die foto's?

niet onaardig :)

Hier nog meer pikants. Het hoort niet in dit topic, ik weet, maar het moet toch ff :D
:meal:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven