vertel? kom eens met een quote dan
hier wat quotes van sibil op BR
Zover ik gezien heb heeft hij daar geen last van,taille is het zelfde gebleven
Eten ja dat kan die wel en wat betreft droog worden,hij moet er wel hard aan gaan trekken,we zien wel waar we terecht komen.
roellie heeft van nature uit een dikke huid
naar iedere wedstrijd zuigt zijn voeding heel snel op,we proberen dit in de hand te houden,maar iedere x slaat het anders
we hebben het uit geprobeerd om 60[20[20 te doen
70]30]10
we hebben het met weinig koolh geprobeerd,maar niks help tegen het tegen houden naar deze shape
nogmaals
we kijken wel waar we komen,er zijn nog 10weken te gaan,ik heb mensen met minder tijd hard gekregen,zo gauw als roelly zijn lichaam reageerd gaat het als een trein,dus dat vertrouwen heb ik er wel in en denk dat roelly dat vertrouwen in mij ook wel heeft,ik heb hem in ieder geval niet horen klagen en als die ontevreden is laat hij zich wel horen
Weet je in dit geval Roelly heeft de aanleg en alles in huis,maar heeft 2 min .hij groeit te hard
Hij kijkt alleen al naar het gewicht en begint al te groeien dit ten nadelen van zijn hardheid
Wat onze bedoeling was om te proberen alle min punten weg te werken en net zo hard als op de NY Pro te komen
Dus daar proberen we ook aan te werken en weet zeker dat we kunnen zeggen dat we er alles uit te halen om zo goed mogelijk op de AC te komen
---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------
Mis je grote jongens?
Een Mr.O doet mee, 2x runner op Mr.O en the big bad wolf en the X man..
Zijn geen kleine jongens te noemen.
Maar je doelt op Kai en Phil ja die doen helaas niet mee.
Wat zorgen baat is dat oma zegt dat ze niet weet of het lukt om in shape te komen..
ik doel idd op kai en phil...en natuurlijk mis je hier altijd jay nog...
zijn er sowieso al 3 die voor hem geeindigd hadden...
daarnaast heeft hij Wolf en Freeman al een keer gepakt...
als je kijkt naar de uitslag van de AC eerder dit jaar...
Kai Greene
Phil Heath
Branch Warren
Dexter Jackson
Toney Freeman
Ronny Rockel
Roelly Winklaar
Hidetada Yamagishi
hiervan doen dus kai en phil al niet mee en krijg je daarvoor wolf terug...
een mooie plek voor Roelly is dus zeker wel mogelijk...