MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Hij praat daar over de BGP, dit is duidelijk niet de GP in MADRID. :) Video-footage is dus niet van 21 maart, maar van voor de wedstrijd nog.

Ik kan er naast zitten, maar op dit kaartje staat March 26, dus nog 3 dagen voor de BGP :)
De video klopt in dit geval dan wel van roelly :)

Is er een kans dat je je vergist met de vorige? (Arnold classic)

Wrong, dat is Madrid. BGP is al geweest

de british grand prix is al geweest BicepM, hij was 2e;)
de lijst die je laat zien is van Madrid
Het begin van het filmpje zal wel eerder opgenomen zijn dan de rest van de training

Kijk, zit ik er dus toch naast :)

Zo zie je maar weer :P ik lees zelf ook niet goed haha!
In elk geval bedankt voor de aanwijzing :P

29zpgtk.jpg

:roflol: en de originele foto?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een UB heeft JOJ toch!

Daar zie je toch duidelijk verschil in borst tussen roelly & de rest

roelly was wel meer shredded dan rockel lijkt het

roelly houdt zijn schouders meer naar voren tijdens de most muscular, de andere 3 drukken meer hun borst vooruit.

roelly zijn borst is niet minder als de rest in andere poses

Laatst bewerkt:
hij kan daardoor wel zn abs beter aanspannen. hij heeft zonder twijfel de beste buik van deze 4!
uitslag vind ik ook niet terecht als ik kijk naar de plaatsen 3-4! rockel had zeker een top 3plek verdient!

Jezus die triceps op het einde als die camera er zo dicht opzit :eek: Dan zie je pas hoe insane ze echt zijn (op een film/foto oogt het vaak toch net wat minder, zkr als je vaak wat filmpjes van de pro's bekijkt en/of geen normaal persoon ernaast hebt staan om goed te kunnen vergelijken).

Verder lijkt hij echt super scherp te staan ondanks dat het vrij donker is als hij posed. Check die separatie in zijn benen!!

Holy ****, niet normaal zo ripped!

Die triceps; ''is this reallife?''

Roelly staat toch bekend om die freaking triceps van hem!

Yes it is real life!

Je kan zien dat die echt diep gaat, aan het intervieuw alleen al, maar dat je je natuurlijk het best in ze uitstekende conditie. damnn

Terug
Naar boven