MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

wtf :roflol: echt geen touw aan vast te knopen aan dat interview hierboven

veel massa ingeleverd afgelopen weken lijkt het wel :(

offtopic:
wie gaan er naar de vitamin store vanmiddag victor martinez checken???

wtf :roflol: echt geen touw aan vast te knopen aan dat interview hierboven

veel massa ingeleverd afgelopen weken lijkt het wel :(

offtopic:
wie gaan er naar de vitamin store vanmiddag victor martinez checken???

elke keer is het i feel good i feel good i feel good , hij komt egt over als iemand met een low iq sorry hoor

getbig word die helemaal zwart gemaakt, tjek deze topic http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=370907.0

ik ga zo denk ik wel even langs bij victortje

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

ja maar dan doet die wat verkeerd , kijk naar rockel die doet net zoveel wedstrijden als roelly zelf en zijn legs zijn hugeeeeee

lekker belangrijk. gaat toch om zijn fysiek. en een goed karakter is belangrijker dan hoe hij kwa intelligentie over komt. die amerikanen houden van hun eigen atleten...hoeven geen hardcore fans van nederlandse atleten te worden

zit net dat topic te kijken..tegen die gasten zou ik willen zeggen : you dont know shit PUNT

edit: het was natuurlijk wel te verwachten dat er kritiek kwam nu rockel 4de ofzo geeindigd is en helaas moeten op internet die andere atleten het dan wat ontgelden

Laatst bewerkt:
aangezien hij nu overal komt enzo.. interviews etc krijgt.. lijkt me niet onverstandig om een engelse cursus te volgen.. komt steeds zo slecht over..
en Sibil trouwens ook :P

jammer dat hij geen 1ste werd, volgende x beter ;) iig wel een ticket voor de O :D

Die middelste is toch Flex Lewis? zieke onderarmen zeg op deze foto, komt denk beetje door de hoek maar goed

Super BB'er is het!

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

pffff
++++
Z'n benen lijken wel ''iets'' minder maar die proporties die Roelly heeft zie je niet bij bijv. een Branch.W/Jay.C etc. Ik hoop overigens dat Roelly z'n frame kan behouden en nog aan een aantal kleine dingetjes werkt zonder enige invloed op z'n frame te maken.

Jep iid dit behouden,z´n middeltje is perfect,vergeleken met rockel.
Alleen jammer dat hij wat heeft moeten inleveren op zen quads,is goed te zien.

Hehe mooi hoe ze roelly achtervolgen:cool:

Vind het jammer dat die bij 1.28min. niet draaide met z'n lichaam, zoals Lee Priest het altijd deed, goeie routine ook, ook al is dit de 3e keer dat ik hem zie. Kijk uit naar z'n routine op de NewYork Pro en de Olympia, Roelly's routines vind ik een stuk vloeiender/leuker om naar de te kijken dan Ronny Rockel. Viel bijna in slaap

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Mooi backstage filmpje overigens - staan de pre/judging video's nog niet online?

Ik blijf toch vinden dat hij zen poses iets langer moet aanhouden...
Soms is er amper tijd om alles gezien te hebben :s

Roelly mist die hele binnekant van ze benen ineens.. hoe is dat mogelijk iemand een idee? hij had altijd zeer goeie benen wtf

Somebody asked me why I didn't come to my English class today. I said: Yesterdag was a legday, what the ****?!:D

Roelly mist die hele binnekant van ze benen ineens.. hoe is dat mogelijk iemand een idee? hij had altijd zeer goeie benen wtf

Denk dat hij gewoon teveel inleverd op de benen in de contest prep
straks offseason blazen ze weer als een malle op
let maar op

Roelly was beetje eigenwijs deze prep. Wilde lekker veel massa bouwen en Sibil heeft toen gezegd van joh je moet in shape komen. Je doet het nu op jouw manier en als dat niet goed gaat doen we het op mijn manier. Dus het gevolg was dat Roelly nog veel te hoog in zijn vetpercentage zat vlak voor de contest. Dus wat doe je dan zo snel mogelijk alles eraf. 3 uur cardio per dag + trainen. Verschillende diëten waaronder Keto. Maar dat scheen weer niet te werken bij Roelly.

Tussen de Fibo en de NY pro proberen ze de benen nog iets voller te krijgen. Wellicht dat hij tussen de NY pro en Olympia weer wat vooruitgang op de benen kan boeken.

Ding is gewoon dat de prep langzamer moet lijkt me. Massa blijft dan beter zitten. Maar volgende keer doen ze het weer op Sibil haar manier dus dat komt wel goed.

Terug
Naar boven