Fitness Seller

Rogue Amerika

Bapexx

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Vandaag contact gehad met Rogue Europe. De Ohio barren gaan dit jaar niet meer op voorraad komen vanwege productieproblemen. Nu wil ik hem in Amerika gaan bestellen.
Nu heb ik de offerte gekregen van 433 dollar inclusief verscheping. Neem aan dat ik hier nog invoerrechten over moet betalen. Kom dan rond de 400 euro uit, kan dit kloppen? Verschilt dan niet heel veel als je het gaat vergelijken met Rogue Europe + verzending.

Heeft iemand ervaring met het bestellen bij Rogue Amerika?

Ik heb verschillende dingen bij rogue Amerika besteld. Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Belgie zou je idd rond die prijs uitkomen.

Betreffende die Ohio bar , ze hebben er recent een nieuwe versie van gemaakt waar ze ander staal ervoor gebruiken. Eerst zal dus zoiezo een stock in Amerika worden aangelegd voordat ze überhaupt naar Rogue Europa verdeeld worden.

• Topic Starter Topic Starter
Heb de Ohio bar inmiddels besteld. Krijg nu via de mail een link om via PayPal te betalen.
Zal laten weten wanneer hij binnen is en wat de extra kosten waren!

Ik heb vaak met de vorige versie getraind. Fijne bar, ga je zeker tevreden mee zijn!

Hoop het, alleen op de reviews afgegaan. Gelijk maar bij Rogue Europe bumpers, Abmat 2.0, SR-1 en Dynamax bal kopen en dan is de homegym compleet!

Voor de zomer zouden normaal de competition bumpers in Europa komen dus mss dat je daar nog op wil wachten?
Persoonlijk zou ik eerder voor een SR-2 of 3 gaan omdat je dan eventueel nog die conversie naar een half rack kan doen moest je dat willen in de toekomst.

De competitie bumpers zijn iets buiten mijn budget zijn ben ik bang. Ik bedoelde met de SR-1 het springtouw haha, maar bedankt! Heb zelf al een powercage gemaakt.

Ow ok haha. Persoonlijk vind ik de RX jump ropes fijner...

Die zijn gepersonaliseerd toch? Lijkt me wel een mooie optie, eerst maar eens de double-unders goed onder de knie krijgen, maar bedankt voor de tip! Welke kabel heb jij bij die RX jump rope?
En heb jij meer informatie over de prijs van die competitie bumpers? Neem aan dat die richting de 1000 euro zullen gaan of hoger?

Ohio bar was in totaal 433 dollar inclusief shipping, zal nog rond de 90 euro bij komen aan invoerrechten etc.

De Ohio Bar is vanochtend binnen gekomen. Diende bij UPS cash de douane kosten te betalen, dus voor iedereen die eventueel daar wil bestellen, zorg dat je genoeg cash in huis hebt. De extra kosten bedroegen 78 euro en dus komt de bar totaal op 390 euro inclusief verzending.

De Ohio Bar is vanochtend binnen gekomen. Diende bij UPS cash de douane kosten te betalen, dus voor iedereen die eventueel daar wil bestellen, zorg dat je genoeg cash in huis hebt. De extra kosten bedroegen 78 euro en dus komt de bar totaal op 390 euro inclusief verzending.
Dat valt nog mee toch? Bij Rogue europe was je niet schrikbarend goedkoper uit geweest.

Nee klopt maar dacht deel het even voor de rest, zodat iedereen weet wat je in totaal kwijt bent bij verzending naar Nederland! Kunt dus net zo goed de Ohio uit Amerika bestellen.

Goede tip, ik ben voorlopig nog erg tevreden over de standaard Rogue bar. :D

Terug
Naar boven