Fitness Seller

Roid fever met Dianabol?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hee, ik ben precies een week bezig met dbol op 40mg per dag, 2 smorgens en 2 smiddags (een uur voor het trainen). Ben vanochtend wakker geworden met een klein beetje keelpijn maar dat is later weg gegaan, overdag voornamelijk lichte hoofdpijn maar begin me nu steeds minder goed te voelen, meer hoofdpijn en neus druppelt een beetje.

Wat kan ik doen om dit zo snel mogelijk af te vangen, ik wil ECHT NIET ziek worden nu. Het enige waar ik zelf aan zat te denken is veel water drinken en eventueel 2 paracetamols voor het slapen.

Laatst bewerkt:
Sowieso wat extra vitaminen. Vitamine c, multivitaminen of iets dergelijks

Hee, ik ben precies een week bezig met dbol op 40mg per dag, 2 smorgens en 2 smiddags (een uur voor het trainen). Ben vanochtend wakker geworden met een klein beetje keelpijn maar dat is later weg gegaan, overdag voornamelijk lichte hoofdpijn maar begin me nu steeds minder goed te voelen, meer hoofdpijn en neus druppelt een beetje.

Wat kan ik doen om dit zo snel mogelijk af te vangen, ik wil ECHT NIET ziek worden nu. Het enige waar ik zelf aan zat te denken is veel water drinken en eventueel 2 paracetamols voor het slapen.

Roid fever?

Je hebt waarschijnlijk een verkoudheid. Fijn is anders maar met een beetje doorzettingsvermogen kan je gerust gaan trainen.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:03 ----------

Sowieso wat extra vitaminen. Vitamine c, multivitaminen of iets dergelijks

Dat gaat nu vooral helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Roid fever?

Je hebt waarschijnlijk een verkoudheid. Fijn is anders maar met een beetje doorzettingsvermogen kan je gerust gaan trainen.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:03 ----------

Dat gaat nu vooral helpen.

Natuurlijk ga ik trainen! Maar uit eerdere ervaringen werkt dit vaak negatief en zet de verkoudheid/griep juist door.

Kan gebeuren.
Zit zelf in week 4 van een test-e cycle en ben ook al 5 dagen "ziek". Ga wel nog trainen en werken, maar voel me niet goed...

Anabolen en androgenen zijn een aanslag op je immuunsysteem. Ik meen mij te herinneren dat Cools hiervoor Immunixx gebruikt.

Yup, Dat is idd wat hij aanraad.
Het is niet echt goedkoop.
Ik neem nu sinds maandag immunixx, maar tot nu toe nog geen verbetering.
Ik had het beter voorkomen door vanaf de start lage dosis immunixx te gebruiken...

Ik heb ook een loopneus sinds vandaag en werd gisteren wakker met keelpijn. Het tyfusweer helpt natuurlijk ook niet echt mee. Paar dagen heerlijk, dan weer volle bak herfst. En als je weerstand wat lager ligt heb je kans dat een virusje wat normaal geen kans maakt, dat nu wel doet.

Gewoon gezond blijven eten, multivit erbij supplementeren en zolang je niet met 39+ graden op bed hoeft te liggen niet zo miepen :D

Terug
Naar boven