XXL Nutrition

Roken & BB

• Topic Starter Topic Starter
wat is het slechtste bij BB? Roken, drinken of wiet?

Srs?

Zoek functie aangezien dit al honderd keer voorbij is gekomen...
rook als je daar zin in heb en rook niet als je daar geen zin in heb, doe toch is niet zo moeilijk allemaal :p

Maar is niet zo goed hè voor BB

Daarom zou ik graag slechts 1 van de 3 doen, het minst schadelijke. :p

Ik heb al gezocht maar vind niet wat ik zoek

9uNwm.jpg

ach een peukje met een bakje zwarte koffie helpt wel tegen het hongergevoel bij een zware cut. Gezond is het niet, maar louter kijkend naar gains heeft het amper een negatief effect.

Rokers hebben altijd hogere testwaarden dan niet-rokers.... ben te lui om link op te zoeken.

Topsporters roken niet

Topsporter:

Raymond+van+Barneveld+celebrates+during+his+Premier+League+match.jpg

de geur van roken is toch beter dan de geur van kut

En nee, ben geen homo maar gezonde hetero!

Nee kutje kan best lekker ruiken. Maar wat weer wel zo is: 'Beter een kut in de hand dan de lucht van 10'

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Die rookt toch niet

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

ach een peukje met een bakje zwarte koffie helpt wel tegen het hongergevoel bij een zware cut. Gezond is het niet, maar louter kijkend naar gains heeft het amper een negatief effect.

Pro BB-ers roken om deze reden in de cut

Zal hoogstens invloed hebben op het geld dat je beter kan besteden aan eten dan aan roken.

Als je niet durft te roken of drinken moet je er gewoon nog even mee wachten

Ik durf niet roken of drinken? :D:D was het maar waar

Waar halen we dat nu weer uit?

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Slechtste is zonder twijfel drinken, maar waarom wil je per se 1 van de 3 doen?

Omdat ik nog een beetje het gevoel wil hebben dat ik leef. Wil veel opzij zetten hoor voor m'n lichaam te trainen maar alles... 't blijft recreatief voor mij

bier is de nieuwe massgainer :bierbang:

Terug
Naar boven