- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon gaan blowen, vreetkick is epic bulk
Rook zelf overigens ook, rook er gewoon 1 na elke 500 kcal die ik naar binnen gestouwd heb. Ben wel aan het minderen in aanloop van poging te stoppen.![]()
Stop met roken. Roken is een systeem gif. Spieren hebben zuurstof en een goede doorbloeding nodig. Maar als we het over kracht hebben, dan hebben we het niet alleen over spieren. Stoppen met roken vereist mentale kracht. Rookverslaving is agressief en hardnekkig. Als je stopt met roken wordt de dorst naar sigaretten allesoverheersend. Na de eerste maand heb je het ergste gehad. Als je na zeg 6 maanden nog steeds gestopt bent, dan heb je de strijd gewonnen. Ik heb ook gerookt, 30 sigaretten per dag gemiddeld. Geloof me, het is hard geweest. Ik ben er echt beroerd van geweest. Ik ben nu ongeveer 4 maanden gestopt en af en toe verlang ik nog steeds naar die troep. Rookverslaving heeft een lange adem, wees hier op voorbereid. Laat nicotine vervangende middelen liggen, ze helpen niet en de eerste stap is lichamelijk ontwennen. Alleen het speciaal door Pfizer voor rookverslaving ontwikkelde middel "Champix" werkt enigszins maar verwacht er niet teveel van. Alleen door wilskracht zul je het overwinnen. There is no other way. Good luck quitting and be strong!
Slecht voor zuurstofopname, doorbloeding, gezondheid, uithoudingsvermogen, gezondheid, verhoogt je rmr iets, slecht voor je gezondheid, stimulanten zoals nicotine zijn ook niet goed voor spieropbouw trouwens. Kost hoop geld.
En roken heeft een extreem hoge correlatie met verschillende soorten kanker.
Redenen genoeg lijkt me

stimulanten zoals nicotine zijn ook niet goed voor spieropbouw trouwens.
Stimulanten zijn per definitie katabool omdat ze t sympatische zenuwstelsel stimuleren en daarmee energie vrijmaken uit lichaamsweefsel.Roken an sich absoluut mee eens hoor, maar deze heb ik nooit eerder gehoord.
Bron?
Ik roken? Bro f**k no
nooit gedaan ook