AndroidHealthClinic

Roken en bulken

Roken is echt zo 1998

Stop met roken. Roken is een systeem gif. Spieren hebben zuurstof en een goede doorbloeding nodig. Maar als we het over kracht hebben, dan hebben we het niet alleen over spieren. Stoppen met roken vereist mentale kracht. Rookverslaving is agressief en hardnekkig. Als je stopt met roken wordt de dorst naar sigaretten allesoverheersend. Na de eerste maand heb je het ergste gehad. Als je na zeg 6 maanden nog steeds gestopt bent, dan heb je de strijd gewonnen. Ik heb ook gerookt, 30 sigaretten per dag gemiddeld. Geloof me, het is hard geweest. Ik ben er echt beroerd van geweest. Ik ben nu ongeveer 4 maanden gestopt en af en toe verlang ik nog steeds naar die troep. Rookverslaving heeft een lange adem, wees hier op voorbereid. Laat nicotine vervangende middelen liggen, ze helpen niet en de eerste stap is lichamelijk ontwennen. Alleen het speciaal door Pfizer voor rookverslaving ontwikkelde middel "Champix" werkt enigszins maar verwacht er niet teveel van. Alleen door wilskracht zul je het overwinnen. There is no other way. Good luck quitting and be strong!

Verkleint je bloedvaten, minder bloed in spieren en organen, longen gaan achteruit, minder uithoudings vermogen, verminderde eetlus, smaak minder.. moet ik nog ff doorgaan,, leg die k@nkerstok toch weg jonguh.. een en al geldklopperei verslavend goedje en van 10€ per pakje wat sommige mafkezen om de dag kopen leg dat bij elkaar in een jaar en rekenen je uit

Gewoon gaan blowen, vreetkick is epic bulk :roflol:

Rook zelf overigens ook, rook er gewoon 1 na elke 500 kcal die ik naar binnen gestouwd heb. Ben wel aan het minderen in aanloop van poging te stoppen. :o

Yes thats the answer, iedereen aan de ganjaaaaaaa

Stop je rookgeld in een potje en ga er van op vakantie

En wat gaat het worden?

• Topic Starter Topic Starter
Stop met roken. Roken is een systeem gif. Spieren hebben zuurstof en een goede doorbloeding nodig. Maar als we het over kracht hebben, dan hebben we het niet alleen over spieren. Stoppen met roken vereist mentale kracht. Rookverslaving is agressief en hardnekkig. Als je stopt met roken wordt de dorst naar sigaretten allesoverheersend. Na de eerste maand heb je het ergste gehad. Als je na zeg 6 maanden nog steeds gestopt bent, dan heb je de strijd gewonnen. Ik heb ook gerookt, 30 sigaretten per dag gemiddeld. Geloof me, het is hard geweest. Ik ben er echt beroerd van geweest. Ik ben nu ongeveer 4 maanden gestopt en af en toe verlang ik nog steeds naar die troep. Rookverslaving heeft een lange adem, wees hier op voorbereid. Laat nicotine vervangende middelen liggen, ze helpen niet en de eerste stap is lichamelijk ontwennen. Alleen het speciaal door Pfizer voor rookverslaving ontwikkelde middel "Champix" werkt enigszins maar verwacht er niet teveel van. Alleen door wilskracht zul je het overwinnen. There is no other way. Good luck quitting and be strong!

Thanks man morgen ga ik het aan

Slecht voor zuurstofopname, doorbloeding, gezondheid, uithoudingsvermogen, gezondheid, verhoogt je rmr iets, slecht voor je gezondheid, stimulanten zoals nicotine zijn ook niet goed voor spieropbouw trouwens. Kost hoop geld.

En roken heeft een extreem hoge correlatie met verschillende soorten kanker.

Redenen genoeg lijkt me

Slecht voor zuurstofopname, doorbloeding, gezondheid, uithoudingsvermogen, gezondheid, verhoogt je rmr iets, slecht voor je gezondheid, stimulanten zoals nicotine zijn ook niet goed voor spieropbouw trouwens. Kost hoop geld.

En roken heeft een extreem hoge correlatie met verschillende soorten kanker.

Redenen genoeg lijkt me

Ben jij gestopt dan? Dacht dat je ook rookte? :p

Roken an sich absoluut mee eens hoor, maar deze heb ik nooit eerder gehoord.

Bron?
Stimulanten zijn per definitie katabool omdat ze t sympatische zenuwstelsel stimuleren en daarmee energie vrijmaken uit lichaamsweefsel.
Dat is de hele definitie van een stimulant. Basic physiology.

Terug
Naar boven