MuscleMeat

Stelling Roken is voor losers

Peiling Peiling Roken voor losers?

• JA

Stemmen: 179 65,6%
  • NEE

Stemmen: 94 34,4%

• Totaal stemmers
    273
ooit stoppen we wel[/QUOTE]
ooit zal er ook wereld vrede zijn...

Roken is niet voor losers, de echte losers en tegelijk winnaars is de tabaksmafiaindustrie.

Geloof me,van roken ga je echt dood.

Nicotine is net zo verslavend als heroine, als je dit niet gelooft ga dan maar eens googlen naar de wetenschappelijke onderzoeken.

Thank God dat ik er vanaf ben,bespaart me minimaal 150 euro per MAAND

jullie zagen allemaal dat je van roken dood gaat maar je moet toch ooit eens dood gaan...:(

Roken is voor losers. De enige reden die ik kan bedenken waarom iemand rookt, is omdat anderen het doen, dus om er bij te horen. In ieder geval zo is iedereen begonnen, want ik heb nog nooit iemand gekend die rookt omdat die het leuk vind..
Daarnaast kost het ook nog eens klauwen met geld. Beter koop je daar supps voor ofzo ;P.

zo domme opmerkingen hier he.

af en toe een shagske is gewoon lekker. niks stoer of omdat andere mensen het doen.

gewoon omdat het lekker is op zijn tijd

• Topic Starter Topic Starter
zo domme opmerkingen hier he.

af en toe een shagske is gewoon lekker. niks stoer of omdat andere mensen het doen.

gewoon omdat het lekker is op zijn tijd

Je voelt je wel stoer, als je dat shaggie gedraaid hebt, en hem heel boos om je heen kijkend achter je oor doet.

Pafturk, reporting in.

Ja ik ben verslaafd, neen het is niet cool, en neen het boeit me ook niet om te stoppen. ben ik nu ook een loser? :scratch:

Je voelt je wel stoer, als je dat shaggie gedraaid hebt, en hem heel boos om je heen kijkend achter je oor doet.
Ja man, echt wel!

Wat is er 'lekker' aan dan als ik vragen mag?
Wat er lekker aan is? Dat kan ik zo niet uitleggen maar het smaakt gewoon goed. en dan wel zware shag, want halfzware is ook niet lekker.

Maar zoals ik al zei: Een shagske op zijn tijd. ik rook 3 á 4 shaggies op een dag. wat niet veel is. maar gewoon om er ff van te genieten.

ná het trainen is bijvoorbeeld zo'n moment, en ná het werken.

Ja man, echt wel!

Wat er lekker aan is? Dat kan ik zo niet uitleggen maar het smaakt gewoon goed. en dan wel zware shag, want halfzware is ook niet lekker.

Ah ja, je wil wel even benadrukken dat je zware shag rookt? Net als de echte mannen natuurlijk.

Ah ja, je wil wel even benadrukken dat je zware shag rookt? Net als de echte mannen natuurlijk.

Ja, natuurlijk moet ik dat even benadrukken.
Ach ja, het is niet gezond. maar zolang de gains van mijn trainingen goed gaan is het no problemo.

sinds dat ik na 3 jaar roken gestopt ben sinds januari, moet ik zeggen dat het eigenlijk wel een teken van zwakte is als je rookt.
maar rokers losers? zowiezo niet, je kunt toch een topgast zijn die last heeft van een verslaving.
zoek iets anders om je aan te irriteren, superdudes bijvoorbeeld.

Terug
Naar boven