MuscleMeat

Stelling Roken is voor losers

Peiling Peiling Roken voor losers?

• JA

Stemmen: 179 65,6%
  • NEE

Stemmen: 94 34,4%

• Totaal stemmers
    273
Voor die 2 mensen di ehet lezen :D.

Echt TPH1976, je kunt beter naar een ander forum gaan.

Sporten is niks voor jou, en al je veel te lange adviezen leest toch geen hond (net als al die lompe sticky's hier op het forum,kheb er nog nooit 1 gelezen, en je hebt er ook geen **** aan =, only genetics do the trick)

Het niveau van mensen hier (die ook echt groot en gespierd en sterk zijn) komt niet hoger dan MAVO MBO (incl. mezelf) (ok, er is een topic over"wat je je opleiding" maar dat is geen betrouwebare meting) .

Ik heb me vanaf nu ook voorgenomen niet meer deel te nemen op dit forum door bepaalde zielige figuren hier.

CYA losers

:roflol: Humor heb je wel...nou...dan gaan we maar op de persoonlijke tour...want je zal vast zo goed kunnen incasseren als je kan uitdelen...niet? ;):D

Maar gast...wat wil je nou precies zeggen? 5 maanden gelden 99 kg met 12% BF ==> + 10 kg en -3% BF in iets meer dan een halfjaar (7mnd) tijd....zonder shizzle...terwijl ik 33 ben + nog eens last van nare ziekte? Sommige mensen hebben gewoon een goed stel hersenen en fatsoenlijke genen...deal with it. :p

En wat zeg je nou...dat jij de blauwdruk bent voor alle DBB-ers? ;) Wat wil je nou helemaal beweren? Dat mensen met een MAVO/MBO niveau geen intelligent of goed gesprek kunnen voeren en geen argumenten kunnen vinden en op de een of andere manier dus mindere gesprekspartners zouden zijn of niet een hele mooie kijk op zaken kunnen hebben? :eek: Wat een belediging en wat een lulkoek...echt...
:eyes:

En het is toch echt wel heel jammer dat je je weg laat jagen...is nou niet echt een sporters mentaliteit van doorzetten eerder de mentaliteit van een quitter ;):D :P:P:P:P

De meeste mensen die roken vind ik wel asociaal . De geur vind ik echt onaangenaam . Op het station zijn er van die rookpalen en dan nog presteren ze het om naast me te gaan zitten .

En meestal gooien ze hun sigaret ook nog eens op de grond . Dat zij de kans op longkanker willen vergroten , dat wil nog niet zeggen dat anderen dat ook willen .

Ik vind niet dat het voor losers is.

Ik heb er ook niet veel last van als ik rokende mensen om me heen heb, zolang ze maar enigszins rekening met me houden. Met dat bedoel ik bijvoorbeeld; eerst rook een andere richting uitblazen voordat je tegen me begint te praten. Of hou een beetje rekening als je naast iemand staat in de kroeg en je hebt een peuk in je hand (al een paar brandplekken op me armen waar ik niet op zat te wachten). Voor de rest gewoon lekker blijven genieten van je peukies.

Roken is voor junkies.

Ik heb ook een gruwelijke hekel aan sigarettenrook maar ik zou rokers niet direct als losers willen omschrijven. Waarom roken mensen zou je je kunnen afvragen. Het kost veel geld, het stinkt en je kan er ernstig ziek door worden en zelfs van sterven.

Ik denk dat de redenen waarom mensen roken behoorlijk uiteen liggen: ze zijn er ooit mee begonnen om er bij te horen en zijn er nu aan verslaafd, ze denken dat het helpt tegen de stress en ze hebben gewoon in het algemeen een ongezonde levensstijl. Veel mensen worden nog steeds zwaar beïnvloed door de sluikreclame die de tabaksindustrie nog steeds voert: je moet maar eens kijken in hoeveel Hollywoodfilms er gerookt wordt. Wanneer een bekende acteur of actrice op een coole manier een sigaret rookt in een coole film dan weet ik wel heel zeker dat veel (jonge) mensen daardoor beïnvloed worden.

Naar mijn mening zouden we het reeds van in de kindertijd er moeten instampen dat roken door en door slecht en asociaal is.

roken is toch stoer

Roken is voor de coole mensen

Over 50 of 100 jaar is roken helemaal verboden

Rokers beginnen echt mijn strot uit te komen, het lijkt wel of ze er zijn om te irriteren. Ik sta rustig op de bus te wachten, natuurlijk komt er zo'n gore t*ring hippie naast me staan. Eerste wat hij doet, sigaret op steken. Op school ook altijd van die kneuzen. Leraar zegt 10 minuten pauze, en ja hoor staan meteen een paar mong*len op om snel ''ff te smoken''. Voor de ingang staan ook altijd 30 mensen te ''smoken'' om in een straal van 15 meter de hele lucht te verzieken.

Enfin, ben je het eens met de stelling?
zeikerd

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

mijn verhaal: ik wou leren jointjes draaien, iemand zei je moet eerst leren shaggies draaien dus ik kocht een pak shag, en vond het zonde om ze weg te gooien dus rookte ze op en toen raakte ik verslaafd.. ik ben er niet trots op wil graag van het roken af alleen waarom ben ik dan een loser ik ben nog hetzelfde als ik was voordat ik niet rookte

Hmm naar mijn eigen ervaring zijn de meeste rokers wel losers. Vooral van die rokers die van elke gelegenheid gebruik maken om even een sjekkie te pielen. Ik stoor me op zich niet echt aan rokers, maar ik voel me wel superieur aan ze.

:roflol: Humor heb je wel...nou...dan gaan we maar op de persoonlijke tour...want je zal vast zo goed kunnen incasseren als je kan uitdelen...niet? ;):D

Maar gast...wat wil je nou precies zeggen? 5 maanden gelden 99 kg met 12% BF ==> + 10 kg en -3% BF in iets meer dan een halfjaar (7mnd) tijd....zonder shizzle...terwijl ik 33 ben + nog eens last van nare ziekte? Sommige mensen hebben gewoon een goed stel hersenen en fatsoenlijke genen...deal with it. :p

En wat zeg je nou...dat jij de blauwdruk bent voor alle DBB-ers? ;) Wat wil je nou helemaal beweren? Dat mensen met een MAVO/MBO niveau geen intelligent of goed gesprek kunnen voeren en geen argumenten kunnen vinden en op de een of andere manier dus mindere gesprekspartners zouden zijn of niet een hele mooie kijk op zaken kunnen hebben? :eek: Wat een belediging en wat een lulkoek...echt...
:eyes:

En het is toch echt wel heel jammer dat je je weg laat jagen...is nou niet echt een sporters mentaliteit van doorzetten eerder de mentaliteit van een quitter ;):D :P:P:P:P

Zo is het maar net ;)

Ik ben nu weer begonnen (2 dagen) nadat ik 5 weken gestopt was. Binnenkort ga ik weer stoppen :o

Roken is lekker

Aardig onzinnig om te beweren dat er niets fijns aan roken is. De nadelen van regelmatig roken zijn zeer zeker groter dan de voordelen, maar het is goed te begrijpen waarom mensen ermee beginnen. Ik heb ooit een lading tabak in een grote (fles)bong gedaan, vervolgens een butaangas-aansteker erbij gehouden. Ongeloofelijk wat een rush dat gaf, met niets anders dan tabak. Binnen een minuut was het weer weg en kreeg ik behoefde het te herhalen. Dat was mijn eerste en laatste ervaring met tabak, toch knaagt het nog altijd. Dat een sigaret roken niet zo intens is, is natuurlijk vanzelfsprekend, maar het zal zeker een fijn gevoel kunnen geven. Ik denk dat het voor sommige mensen meer is dan puur het bevredigen van een verslaving. Maar verslavend is het het zeker, vooral niet aan beginnen. :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Navy heeft gelijk.

Maar 1 sigaret is toch al slecht genoeg ? Dus teveel sigaretten roken = ongezond bestaat niet. De eerste en enigste is al slecht.

Maar uiteraard, zo risicovol is het ook niet. Je doet wat je wilt, het is u lichaam. Gewoon anderen daarin geen schade brengen. (dus ook onderaan in de lijst als je nieuwe longen nodig hebt whatever).
De TS moet wel zijn lelijk smoel houden, die heeft echt geen recht om te klagen.

• Topic Starter Topic Starter

Je kan iets als een verslaving aan roken toch niet vergelijken met het verkrijgen van spiermassa. Het behalen van spiermassa kost enorm veel wilskracht en discipline voor de meeste personen, iets waar je zoveel tijd en dedicatie in stopt. Als dat in één klap weg is, dan is dat logisch dat dat wat met je doet.

Mensen verslaafd aan roken hebben gewoon geen discipline, qua genotsmiddel stelt het ook geen ruk voor. Het grootste gedeelte van de rokers is gewoon verslaafd en die KUNNEN niet stoppen, ze zijn geestelijk gewoon afhankelijk.

In mijn openingspost doelde ik ook op deze mensen, die meteen nadat het lesuur o.i.d. MOETEN roken. Maar daarbij komt natuurlijk dat ook deze mensen gewoon zelf mogen weten wat ze met hun lichaam doen.

Terug
Naar boven