Voor die 2 mensen di ehet lezen.
Echt TPH1976, je kunt beter naar een ander forum gaan.
Sporten is niks voor jou, en al je veel te lange adviezen leest toch geen hond (net als al die lompe sticky's hier op het forum,kheb er nog nooit 1 gelezen, en je hebt er ook geen **** aan =, only genetics do the trick)
Het niveau van mensen hier (die ook echt groot en gespierd en sterk zijn) komt niet hoger dan MAVO MBO (incl. mezelf) (ok, er is een topic over"wat je je opleiding" maar dat is geen betrouwebare meting) .
Ik heb me vanaf nu ook voorgenomen niet meer deel te nemen op dit forum door bepaalde zielige figuren hier.
CYA losers
Humor heb je wel...nou...dan gaan we maar op de persoonlijke tour...want je zal vast zo goed kunnen incasseren als je kan uitdelen...niet? 

Maar gast...wat wil je nou precies zeggen? 5 maanden gelden 99 kg met 12% BF ==> + 10 kg en -3% BF in iets meer dan een halfjaar (7mnd) tijd....zonder shizzle...terwijl ik 33 ben + nog eens last van nare ziekte? Sommige mensen hebben gewoon een goed stel hersenen en fatsoenlijke genen...deal with it.

En wat zeg je nou...dat jij de blauwdruk bent voor alle DBB-ers?
Wat wil je nou helemaal beweren? Dat mensen met een MAVO/MBO niveau geen intelligent of goed gesprek kunnen voeren en geen argumenten kunnen vinden en op de een of andere manier dus mindere gesprekspartners zouden zijn of niet een hele mooie kijk op zaken kunnen hebben?
Wat een belediging en wat een lulkoek...echt... 
En het is toch echt wel heel jammer dat je je weg laat jagen...is nou niet echt een sporters mentaliteit van doorzetten eerder de mentaliteit van een quitter