Fitness Seller

Roken Of Niet Poll

Peiling Peiling ROOK JIJ?

• Nee ik rook niet

Stemmen: 92 70,2%
  • Ja ik rook

Stemmen: 39 29,8%

• Totaal stemmers
    131
Status
Niet open voor verdere reacties.
Peoples zei:
Pakje per dag....
Versneld de spijsvertering dus dat is goed voor een endo like me!! :)
Ik stop als een pakje meer dan (omgerekend) een tientje gaat kosten.

dat doet nu al bro:D

ik rook zoveel mogelijk lekker hoor en ook op plaatsen waar het niet mag

Adema zei:
Noobs.
Wel bij elke maaltijd het aantal carbs tot 3 cijfers achter de komma afwegen, maar vervolgens een pakje per dag wegroken? Roflcopter to da roof.

Grappig dat je je je zo druk maakt en dat tekent jou als persoon dus.....ik noem jou ook geen kneus omdat je domme uitspraken doet maar ik denk het wel.;)

Ik meet helemaal geen reet af en leef mn leven zoals een mens hoort te leven....met plezier!!!

Wat figuren zoals jij van mij denken veeg ik mn achterste mee af want het doet me geen hol wat mensen zonder leven denken of vinden....ik steek er nog effe 1 op en zal met een big smile een klein ogenblik aan je denken omdat je je zo lekker druk maakt om wat anderen met hun leven doen.;)

Ow....je moet de groeten van Marlboro hebben.:D

Ik rook ook nog steeds. Alhoewel ik zeer sterk aan het overwegen ben om het definitief te stoppen. Kben er nual zeker van dat er geen middenweg is. Ofwel blij ik roken ofwel gewoon niet. En wil toch liever optie 2 nemen.

ff iets anders.

Voor zei die gestopt zijn met roken? Wat heeft jullie geholpen; kauwgom of pleisters?

mvg

ik rook niet , en wil dit ook niet passief doen :D

alleen plofjes;)

dolph zei:
ik rook zoveel mogelijk lekker hoor en ook op plaatsen waar het niet mag

Dat is nog het mooiste :D

Dan sta je ergens te paffen, komt er iemand aan. "zeg je mag hier niet roken hoor" Oh dan ga ik daar achter wel staan. "ja hier mag je ook niet roken" oh, nou ja m'n peuk is toch bijna op.

En zo heb je toch binnen gerookt :P

Pas alleen wel op met roken in de trein dat kost je een vreselijke boete.

Testo zei:
Grappig dat je je je zo druk maakt en dat tekent jou als persoon dus.....ik noem jou ook geen kneus omdat je domme uitspraken doet maar ik denk het wel.;)
Ik meet helemaal geen reet af en leef mn leven zoals een mens hoort te leven....met plezier!!!
Wat figuren zoals jij van mij denken veeg ik mn achterste mee af want het doet me geen hol wat mensen zonder leven denken of vinden....ik steek er nog effe 1 op en zal met een big smile een klein ogenblik aan je denken omdat je je zo lekker druk maakt om wat anderen met hun leven doen.;)
Ow....je moet de groeten van Marlboro hebben.:D

Op je pikkie getrapt jongen?

• Topic Starter Topic Starter
Tja testo

als je het niet zo erg vind"! dan maak je er ook niet zo druk over!

Ik leun nu nog even lekker achterover! met een spablauwtje in mijn hand en een lekkee vanille whey shake!
en kan lachen om deze onzin!

ajhahahahaha

nope.

sigaartje bij de cognac:rolleyes:

Ik rook niet ik spuit:D

Nu nog een peukie en een baco erbij en je bent een echte vent!:D

af en toe een lekkere Norderlight special bats. I like that :)

One Life Live It!!!:devil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven