XXL Nutrition

Roken Of Niet Poll

Peiling Peiling ROOK JIJ?

• Nee ik rook niet

Stemmen: 92 70,2%
  • Ja ik rook

Stemmen: 39 29,8%

• Totaal stemmers
    131
Status
Niet open voor verdere reacties.
Al 15 jaar gestopt, na de eerste keer kotsend op de grond gelegen te hebben door een zware fietstraining vond ik het wel voldoende. Conditie was ruk, beste was dus zo snel mogelijk te stoppen met roken.

November 1994 gestopt. Inmiddels zo'n 10.000 euro hiermee uitgespaard.

Big Ruhl doet 't ook roken in de cut, maar dat vind ik nogal een verschil, Big Kelvin en Monster Ruhl..., eerlijk gezegd vind ik het triest:o maar dat is mijn mening...
Ik rook zoals jullie aan m'n reply kunnen zien zelf niet.

nofear train! zei:
nee, roken getuigd van mentale zwakte.

Wat een bullshit!

Dus alcohol drinken en op zn tijd eens wat dope gebruiken getuigt ook van mentale zwakte volgens jou?

Ik rook wel en wat een ander daarvan vindt zal me echt aan mn reet roesten.

Ik word zo moe van die anti-rook extremisten:mad:

Zoek een hobby ofzo maar let niet op anderen die wel een leuk leven hebben.

Het kan mij geen ruk schelen wat een ander doet want ben veel te druk met mezelf bezig.

Markywannabee zei:
pff tch no veel rokers vind ik slechte zaak

Wat kan jou dat nou rotten,man?

Al snuift dit hele forum elke dag 10gr coke....maakt mijn pis niet lauw hoor.....

Get a life en let op jezelf ipv een onzinpoll te openen en dan mensen die wel roken af te zeiken.

• Topic Starter Topic Starter
pak nog even een bacootje! ik zeg alleen een slechte zaak! dat is niet bepaald afzeiken hoor!
" en veel te druk met mezelf bezig." getuigd ook van erg veel arrogantie niet?

nou niet gelijk boos worden want dat ben ik ook niet hoor:D

ik vind dit nog al een erg goede pol!

Mja, niet echt veel, pakje in het weekend denk ik, meestal tijdens het uitgaan ofzo en af en toe wat door de weeks. Vind het lastig om eraf te blijven, maarja voor de rest leef ik best gezond, drink ook niet echt veel dus.

Hoezo arrogant?

Ik noem dat eerlijk....is niks arrogants aan hoor....het kan me werkelijk waar geen moer schelen wat een ander doet zolang je mij niet lastig valt.

Enne....een baco bakken?:D

Oom Testo is niet boos hoor....heb alleen ff zin om terug te zeiken.:p

Je hebt em al snel aangepast je post zie ik,Marky....

Maar nog schrijf je poll dus met 2x een L en getuigt is met een T.....tegenwoordige tijd,makker.:D

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Hoezo arrogant?

Ik noem dat eerlijk....is niks arrogants aan hoor....het kan me werkelijk waar geen moer schelen wat een ander doet zolang je mij niet lastig valt.

Enne....een baco bakken?:D

Oom Testo is niet boos hoor....heb alleen ff zin om terug te zeiken.:p
pakken he :D

type foutje!:D

"ff zin om terug te zeiken" ok gelukkig kusje terug:p

Testo zei:
Je hebt em al snel aangepast je post zie ik,Marky....

Maar nog schrijf je poll dus met 2x een L en getuigt is met een T.....tegenwoordige tijd,makker.:D

he ga een baco pakken en niet mij :D

Oompje Testoooooooooooo:D geeft ze van katoen! we houden wel van je gab:)tot op de wok:p

ik rook

Noobs.

Wel bij elke maaltijd het aantal carbs tot 3 cijfers achter de komma afwegen, maar vervolgens een pakje per dag wegroken? Roflcopter to da roof.

Heb jarenlang gerookt en sinds twee jaar gestopt... ben nu een gelegenheidsroker.. wanneer ik alcohol drink dan rook ik meestal wel... dus wanneer ik op vakantie ben dan rook ik vrijwel dagelijks..

Adema zei:
Noobs.
Wel bij elke maaltijd het aantal carbs tot 3 cijfers achter de komma afwegen, maar vervolgens een pakje per dag wegroken? Roflcopter to da roof.

Marcus Ruhl rookt ook en die is ook groot geworden? :)

Pakje per dag....

Versneld de spijsvertering dus dat is goed voor een endo like me!! :)

Ik stop als een pakje meer dan (omgerekend) een tientje gaat kosten.

Rob G zei:
Marcus Ruhl rookt ook en die is ook groot geworden? :)

Ik weet het, maar daar doel ik niet zo zeer op. Waarom quasi 'hardcore' al je eten perfect afmeten, precies genoeg slapen etc, en vervolgens doodleuk roken? Hypocriete bullshit imo!

Adema zei:
Ik weet het, maar daar doel ik niet zo zeer op. Waarom quasi 'hardcore' al je eten perfect afmeten, precies genoeg slapen etc, en vervolgens doodleuk roken? Hypocriete bullshit imo!

Een dieet volgen en genoeg slapen doe je niet noodzakelijk voor je gezondheid.

al 3 jaar geen sigaret meer aangeraakt, zal dit ook nooit meer doen.
(en die ene keer dat ik een blow rook, is ie gewoon puur ;))

af en toe wat stickies moet kunnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven