Fitness Seller

Roken

Peiling Peiling Rook jij?

• Ja

Stemmen: 40 20,8%
  • Nee

Stemmen: 110 57,3%
  • af en toe (feestje o.i.d.)

Stemmen: 42 21,9%

• Totaal stemmers
    192
hehe don't hate ;)
Nog aangekomen nadat jullie gestopt zijn?
Ga je de handeling niet missen zeg maar of heb je daar iets anders voor gevonden?
Niet echt aangekomen, en de handelingen mis ik helemaal niet wat ik overigens wel had verwacht het zijn tenslotte toch 6a7 min die je mist.

Vroeger wel eens op feestjes maar dan word je wakker ga je douchen en denk je JEZUS wat kansloos eigenlijk.

Nope, roken doe ik niet :D
Eerst wel soms op feestjes maar toen werd het verboden ( maar goed ook )

jep ik rook..

Vind ik altijd grappig om te zien dat mensen die zelf ooit gerookt hebben de grootste anti rokers worden, merk het ook altijd aan mn moeder. Terwijl mensen die nooit gerookt hebben er vaker minder moeite/last van hebben.

Nooit gerookt maar ik vin het ook een "debiele maar vooral gore en asociale gewoonte". Maar me vader rookt wel, mss heb ik er daarom een hekel aan. Vin het echt super irritant dat ik die rommel moet inademen terwijl ik zelf gezond probeer te leven.

Nooit gerookt maar ik vin het ook een "debiele maar vooral gore en asociale gewoonte". Maar me vader rookt wel, mss heb ik er daarom een hekel aan. Vin het echt super irritant dat ik die rommel moet inademen terwijl ik zelf gezond probeer te leven.

:janken::treuren:

Bijna 2 weken gestopt. Na 13 jaartjes on.

ik rook 35 jaar en blow 30 jaar.... en toch er zo goed uitzien......:D

Nooit gerookt, zelfs niet eenmaal

roken is cool!

ik rook :)

Roken is smering, snap ook niet dat mensen et doen, terwijl het zo bewezen is dat et zo verschrikkelijk slecht voor je is...

Rokers zijn over het algemeen juist die types waar ik niet bij wil horen.
Ik heb wel eens wat sigaretten geprobeerd, maar ik vind het zo zinloos dat ik er nooit mee doorgegaan ben.

Bijna 19 jaar geleden gestopt.
Rookte 1,5 pakje Camel filter per dag, 16 jaar lang.....:(

Waarom denk je dat ik ben gaan trainen?
Anders kon je me nu rollen:D

Ik rook. Geen hinder. Soms wel een beetje buiten adem.

Sigaretten ben ik in 2001 mee gestopt van de 1 op andere dag, had er geen zin meer in.
Jointjes daarentegen vind ik nog wel lekker, maar ben daar eigenlijk ook helemaal klaar mee, alleen nog met vrienden zo nu en dan, of als ik echt ****ing bored ben of heel veel programmeer werk heb.

alleen roken op feestjes is zo zielig haha

Ik vroeg me toch eens af op een forum met zoveel topsporters hoe het zit met jullie en roken.
Roken jullie? zo ja bevindt je er last van?

Ik rook zelf wel, ben geen "zware" rookster denk zo'n 5 peuken per dag. Ook al weet ik dat het niet goed is ik vind het lekker en ik heb ook nog geen behoefte om er mee te stoppen.

Ik rook niet, ik kan er ook niet tegen alleen in de buitenlucht, kan niet bij iemand in de buurt zitten, wordt er misselijk van.

zelden nog, op een feestje durf ik er wel nog een pakje doorsleuren :o

af en toewie.

Terug
Naar boven