- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Bijna 4 jaar, lang genoeg om gele vingers te krijgen. Gaat gelukkig vanzelf weer weg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt aangekomen, en de handelingen mis ik helemaal niet wat ik overigens wel had verwacht het zijn tenslotte toch 6a7 min die je mist.hehe don't hate
Nog aangekomen nadat jullie gestopt zijn?
Ga je de handeling niet missen zeg maar of heb je daar iets anders voor gevonden?
Vind ik altijd grappig om te zien dat mensen die zelf ooit gerookt hebben de grootste anti rokers worden, merk het ook altijd aan mn moeder. Terwijl mensen die nooit gerookt hebben er vaker minder moeite/last van hebben.
Nooit gerookt maar ik vin het ook een "debiele maar vooral gore en asociale gewoonte". Maar me vader rookt wel, mss heb ik er daarom een hekel aan. Vin het echt super irritant dat ik die rommel moet inademen terwijl ik zelf gezond probeer te leven.

hehe don't hate
Nog aangekomen nadat jullie gestopt zijn?
Ga je de handeling niet missen zeg maar of heb je daar iets anders voor gevonden?
Ik vroeg me toch eens af op een forum met zoveel topsporters hoe het zit met jullie en roken.
Roken jullie? zo ja bevindt je er last van?
Ik rook zelf wel, ben geen "zware" rookster denk zo'n 5 peuken per dag. Ook al weet ik dat het niet goed is ik vind het lekker en ik heb ook nog geen behoefte om er mee te stoppen.