MuscleMeat

Roken

Peiling Peiling Rook jij?

• Ja

Stemmen: 40 20,8%
  • Nee

Stemmen: 110 57,3%
  • af en toe (feestje o.i.d.)

Stemmen: 42 21,9%

• Totaal stemmers
    192
Ik vin het al k*t als er iemand buiten met een vieze peuk voor me loopt. Net als dikke wijven op een brommer die je met 0,5km/u verschil inhalen en dan de hele tijd voor je gaan rijden.

Roken gaat het helemaal worden in 2009 let op mijn woorden!

Ze willen dan gewoon stoer overkomen om mee te roken.

Ik vroeg me toch eens af op een forum met zoveel topsporters hoe het zit met jullie en roken.
Roken jullie? zo ja bevindt je er last van?

Ik rook zelf wel, ben geen "zware" rookster denk zo'n 5 peuken per dag. Ook al weet ik dat het niet goed is ik vind het lekker en ik heb ook nog geen behoefte om er mee te stoppen.

Een peuk kan je niet meer roken! :D

Omdat je dan rookt door sociale druk. Als het echt lekker vind doe je het ook als je alleen thuis zit. En dat is zielig ja.

En als je het dan alleen lekker vind tijdens het nuttigen van een glaasje alcohol? Bij mij meestal op een feestje..

Maar heel af en toe voor gezelligheid/ontspanning.

roken ontspant niet, dat is een mythe... het tegendeel is waar, het geeft je alleen stress.

nooit gedaan,het is ook te smerig voor woorden en een grote afknapper bij vrouwen

nein!

Vind het vreselijk als je in de bioscoop zit en tijdens de pauze, of net voor de film, gaan de mensen die langs je zitten roken. Als ze dan terug komen stinken ze als de pest!!!

In een club of danscafe vind ik het minder erg maar als je ergens in een rustig kot zit en die rook komt zo helemaal voor je hangen dan is het weer minder leuk

ik 'rook mee' Of telt dat niet? (Mn pa rookt een pakkie per dag, ook in huis..)

wsch niet, of slechts voor een paar minuten ;)

Terug
Naar boven