Fitness Seller

Roken

UpToTheTop

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoe ongezond is het als je maximum 1 sigaret per dag rookt? Is er veel verschil tussen 1/dag en pakje/dag? En is er verschil in schade van gezondheid als je een sigaret op de longen rookt of gewoon in de mond houdt?

gewoon niet roken is het beste

als je er toch maar 1 rookt: rook dan normaal

of

Als je er toch 1 rookt kun je ook stoppen;)

ik zeg stoppen

Roken is niet stoer. :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap jullie allemaal wel, maar nu heb ik eig nog geen antw op mijn vraag :D

Hoe ongezond is het als je maximum 1 sigaret per dag rookt? Is er veel verschil tussen 1/dag en pakje/dag? En is er verschil in schade van gezondheid als je een sigaret op de longen rookt of gewoon in de mond houdt?

Wat denk je zelf, ezel....

Je bent 16 je kunt nadenken toch.

Op 16 jarige leeftijd daar nog over nadenken?
Als je niet verslaafd bent rook dan gewoon niet!
Als je op die leeftijd begint ben je dom bezig.
Wat denk je zelf hoe meer je rookt hoe schadelijker het is.
En jij gaat mij niet vertellen dat je het op 1 sigaret per dag kan houden dat lukt niemand.

Ik weet niet maar ik vraag het dus gewoon. :D denk je dat ik alles weet ofzo?
Een sigaret per dag gaat jou niet minder doen groeien. Er zijn beesten van 100kg+ die ook roken. Zo rookt dennis wolf voor de honger tijdes cut tegen te gaan, Gift from god ook meen ik gelezen te hebben ???. Anyway je gaat er niet minder van groeien maar je bent 16 for **** sake... Rook gwn niet het is kk troep en als je er toch maar 1 doet kan je er even goed geen doen.

Het verschil tussen een hele dag roken (pakje) en eentje per dag? Dat eentje heeft geen effect op jou eetlust, energiepijl, .... Dat hele pakje verziekt je van 's morgens tot 's avonds en brengt alles uit balans en dit gaat je groei dus wel belemmeren!

Voila... Had je zelf toch ook wel kunnen uitvissen?

Scenario 1: Er is een jongedame bij hem op school die op rokende dudes valt. Hij wil haar buiten bij de uitgang met een smeulende peuk op de lip opwachten om zo indruk te maken. Hij wil natuurlijk niet zijn bb-carrière op het spel zetten, en wil het daarom beperken tot 1 sigaret.
Scenario 2: Er is een rokende jongedame die hij niet met een slechte openingszin durft te benaderen. Daarom zit hij te wachten op het heb-jij-een-vuurtje-voor-me moment.

Niet dom:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Scenario 1: Er is een jongedame bij hem op school die op rokende dudes valt. Hij wil haar buiten bij de uitgang met een smeulende peuk op de lip opwachten om zo indruk te maken. Hij wil natuurlijk niet zijn bb-carrière op het spel zetten, en wil het daarom beperken tot 1 sigaret.
Scenario 2: Er is een rokende jongedame die hij niet met een slechte openingszin durft te benaderen. Daarom zit hij te wachten op het heb-jij-een-vuurtje-voor-me moment.

Niet dom:thumbs:

1. Ik doe geen bb (meer). 2. Ik rook samen met vrienden af en toe om te chillen, want ik heb redelijk veel stress.

Nog een vraagje: Zit er in blackdevil evenveel nicotine dan in een gewone sigaret?

Rook dan meteen wiri, als je toch stress hebt. Maar af en toe een sigaret kan echt geen verschil uitmaken.

ik weet van 2 mensen waar ik train dat ze roken en die ene gast is ongeveer 19 jaar en heeft echt een zotte beachbodyfysiek en die andere is 45 ofzo en heeft een ongelooflijke bodybuildingfysiek dus roken lijkt me weinig invloed te hebben.
Alleen beetje slecht voor je longen enzo

1. Ik doe geen bb (meer). 2. Ik rook samen met vrienden af en toe om te chillen, want ik heb redelijk veel stress.

Nog een vraagje: Zit er in blackdevil evenveel nicotine dan in een gewone sigaret?

vind ik zo'n belachelijk excuus!
hoe helpt dat nou tegen stress?
of voor de gezelligheid!nog zo'n eentje!
wat is er nou gezellig aan iemand die continu aan zo''n vieze kankerstaaf loopt te lurken tijdens een gesprek!

Terug
Naar boven