AndroidHealthClinic

Nieuw rookbeleid in Nederland (not sure if hoax or not)

Bezoekers in dit topic

Doesn't mean you can't enjoy them :engel:
All you need is Serious Motivation | Dedication | Discipline

Verander dan maar snel je handtekening, discipline is ook van de drugs afblijven :)
 
All you need is Serious Motivation | Dedication | Discipline

Verander dan maar snel je handtekening, discipline is ook van de drugs afblijven :)

Ik ben gedisciplineerd in het gebruik, snap niet waarom ik dan mijn handtekening zou moeten aanpassen???
 
Ik ben gedisciplineerd in het gebruik, snap niet waarom ik dan mijn handtekening zou moeten aanpassen???
Dat zegt zowat iedereen die gebruikt, maar goed ;)
 
Heb ik echt nog nooit iemand horen zeggen :roflol:
Dan ben je niet zo iemand die altijd zegt, ik heb het onder controle en ik kan stoppen wanneer ik wil ?

:roflol:
 
Dan ben je niet zo iemand die altijd zegt, ik heb het onder controle en ik kan stoppen wanneer ik wil ?

:roflol:

Ik ben geen structurele gebruiker of zo, dus zou dat excuus ook niet in mijn mond hoeven nemen ;)
 
Ik ben geen structurele gebruiker of zo, dus zou dat excuus ook niet in mijn mond hoeven nemen ;)
Dan heb ik een verkeerd beeld van je, bij deze genoteerd :P
 
Ik had mijn naïef radar nog niet opstaan.
 
Nee, Sanca heeft zijn verstand verloren. Ik stel een coup d'état voor!
Dit.
Van een moderator mag je verwachten dat hij zijn bronnen eerst dubbelcheckt.
 
Vanaf 1 januari 2018 gaan alle pakjes sigaretten (en andere rookwaren) definitief in de winkels uit de schappen.

Tot dit besluit is het het kabinet afgelopen nacht gekomen na uren vergaderen en een hoop gekibbel onder de kabinetsleden.

Alleen op doktersrecept en duuder

Vanaf dan zijn rookwaren alleen nog op doktersrecept verkrijgbaar. Tevens gaat de prijs flink omhoog per pakje! Hiermee wil het kabinet het aantal rokers nog verder terugdringen. De prijs van rookwaren zal minimaal met 50% stijgen.

Melding bij zorgverzekeraar

Van alle rokers zal bij de zorgverzekeraar gemeld worden dat zij roken. Voor nu zal dat nog niet direct problemen opleveren maar in de toekomst zal de premie voor rokers waarschijnlijk flink stijgen. De zorgverzekeraars willen in de eerste instantie eerst in kaart brengen hoeveel rokers er precies zijn.

Dankzij rokers kosten beheersbaar

Door de nieuwe regeling blijven de zorgkosten over heel 2018 beheersbaar. Mede hierdoor blijft de premie 2018 het zelfde.

Rokers betalen de prijs

Het zat er al een tijdje aan te komen maar de rokers gaan nu toch echt voor de bijl! Ze zullen het stevig in hun portemonnee gaan voelen, aldus de woordvoerder.

En zo gaat de betutteling van Nederland weer een stukje verder.

Pakje sigaretten vanaf januari alleen nog op doktersrecept en flink duurder - Nieuwsbom.nl
:roflol:
 
Back
Naar boven