- Waardering
- 52
Het is me helaas nog niet helemaal gelukt om te stoppen met roken, ik rook gemiddeld 5 sigaretten per dag ofzo. Weten jullie wat meer over hoe slecht het eigenlijk is voor je spieropbouw enzo? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dani zei:Het beperkt de doorbloeding in je weefsels, dus dat zegt genoeg. Verder krijg je er vieze gele stinkende vingers van, stink je uit je mond en worden je tanden zwart, word je huid grauw en gaat je conditie naar de klote. Daarnaast ziet het er als je er goed op let knap stom uit en kost het heel veel geld. Hoeveel redenen heb je nodig om te stoppen?![]()
Verslaving zit overigens tussen je oren. Gewoon uitmaken die peuk, asbakken weggooien en genieten van het inademen van zuurstof![]()

Dani zei:Het beperkt de doorbloeding in je weefsels, dus dat zegt genoeg. Verder krijg je er vieze gele stinkende vingers van, stink je uit je mond en worden je tanden zwart, word je huid grauw en gaat je conditie naar de klote. Daarnaast ziet het er als je er goed op let knap stom uit en kost het heel veel geld. Hoeveel redenen heb je nodig om te stoppen?![]()
Verslaving zit overigens tussen je oren. Gewoon uitmaken die peuk, asbakken weggooien en genieten van het inademen van zuurstof![]()
. en voor spieropbouw maakt roken niet zo heel veel uit. als je bevoorbeeld een hardloper was geweest was het erger geweest.Zonder was ie nog groter geweest!!roxxe zei:kuch
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en dit dan?![]()

. de reden dat het nou zo makkelijk gaat (nou ja makkelijk) is dat ik alles voor BB over heb,, dus roken hoort daar gewoon niet bij. ik denk (of dacht in iderer geval,, want ik heb nou niet echt de behoefte meer om te gaan roken) altijd bij me eigen, als ik nou weer ga roken gaan heel mn sportieve prestaties compleet naar de kloten.. das reden genoeg voor mij om niet meer te beginnen.koelkikker zei:Speed,Coke en pillen zijn supersclecht voor je spieren en gewrichten kerel!!!
Ikzelf heb het ook jarenlang gebruikt en kon het goed merken met groeien tijdens BB!
Meestal was het elk weekend raak en dan had je zoveel van die giftige stoffen in je lichaam(je voelde je niet voor niets altijd zo vaag na een nacht flink door gespeert te hebben) Het is zwaar slecht voor je lichaam en voor je uithoudingsvermogen!!!!
Als je nou gauw alleen wil afavallen dan is het wel een optie!! ;-)
Greetings...! dit is trouwens mijn ervaring ervan hoor.
kerel dat was sarcastisch bedoeld,, waarom zou ik in hemels naam met roken stoppen omdat dat slecht voor mijn bb prestaties zou zijn,, en dan wel speed blijven snuiven !?!?!