XXL Nutrition

Roken

Met je maten bedoel je Jimmy!!!

Ik heb 15 jaar lang een pakkie per dag gerookt en ben sinds 1 februari 2004 gestopt.
Ben ectomorf en kwam moeilijk aan maar ben nu van 80 kilo naar 90 kilo gegaan in 8 maanden.

Ik geloof echt dat het stoppen met roken daar een grote bijdragen aan heeft geleverd.

Alles smaakt beter en ik heb veel meer trek en volgens mij versnelt roken je metabolische behoorlijk.

Dus voor iedereen die nog rookt----->verwen je zelf en stop er mee.

Dani zei:
Het beperkt de doorbloeding in je weefsels, dus dat zegt genoeg. Verder krijg je er vieze gele stinkende vingers van, stink je uit je mond en worden je tanden zwart, word je huid grauw en gaat je conditie naar de klote. Daarnaast ziet het er als je er goed op let knap stom uit en kost het heel veel geld. Hoeveel redenen heb je nodig om te stoppen? :cool:

Verslaving zit overigens tussen je oren. Gewoon uitmaken die peuk, asbakken weggooien en genieten van het inademen van zuurstof :thumbs:
:thumbs: mooi gezegd! Je vergeet nog 1 reden: je valt er andere vaak mee lastig. Ik heb nooit gevraagd om rook in mn gezicht, toch krijg je het dagelijks binnen ook al rook je zelf niet.

Een pakje per week. Tijdens de cut rookte ik wat meer trouwens.

And now for something completely different:

Een pilsje voor de training, kan dat? Ik nam er gisteren e1n, en ik dacht, is dit wel gezond? E1n blikje grolsch, 33 cl.

Marc W zei:
Een pakje per week. Tijdens de cut rookte ik wat meer trouwens.

And now for something completely different:

Een pilsje voor de training, kan dat? Ik nam er gisteren e1n, en ik dacht, is dit wel gezond? E1n blikje grolsch, 33 cl.

hé breezer, wil jij wel ff normaal typen :P

JimmyH zei:
hé breezer, wil jij wel ff normaal typen :P

:mad: Da's toch een normaal onderscheid tussen het lidwoord een en het telwoord 1? Dat is geen breezer gedrag, maar puur functioneel en logisch. Zullen we nou krijgen!! :grumble:

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb je meer discipline dan ik Man-Mountain. Ik begon een tijdje geleden ook weer op feestjes en in het café te roken enzo, maar ik doe het nu dus weer dagelijks. Pas op iig.

Bier voor de training heb ik nooit geprobeerd, en dat ben ik ook niet van plan, want ik drink het spul al teveel. Maar het is misschien niet eens zo'n vergezocht idee, alcohol is een snelle brandstof. Vroeger dronken de deelnemers van de Tour de France een fles wijn voor de start, en alcohol staat niet voor niets op de dopinglijst.

Zelda zei:
Maar het is misschien niet eens zo'n vergezocht idee, alcohol is een snelle brandstof. Vroeger dronken de deelnemers van de Tour de France een fles wijn voor de start, en alcohol staat niet voor niets op de dopinglijst.

Ik vind het soms wel lekker als ik een zware dag heb gehad, en wat minder gemotiveerd ben om de pijn van het trainen te verdragen. Maar ik vraag me af of het de stofwisseling en het herstel na de training niet benadeeld.

1 pilsje dus niet meer...

Amxerxes zei:
Alles smaakt beter en ik heb veel meer trek en volgens mij versnelt roken je metabolische behoorlijk.

Damn, eigenlijk vind ik roken vies, maar ik denk dat ik nu tijdens het cutten gewoon lekker gaan roken. Gewoon lekker doorbulken, geen cardio en elk half uurtje een sigaretje. Aan die stank wen je toch wel ?

Marc W zei:
:mad: Da's toch een normaal onderscheid tussen het lidwoord een en het telwoord 1? Dat is geen breezer gedrag, maar puur functioneel en logisch. Zullen we nou krijgen!! :grumble:

één - een , zo doe je dat ,, jij breezer

JimmyH zei:
was jij laatst ook weet niet aant roken dani ?!
Was aan het begin van de zomer ja. Veel stress, je kent het excuus. Na een paar weken realiseerde ik me dat door te roken de stress niet minder werd, so what's the use...

Met Dancevalley nog 1 opgestoken, was echt de laatste, wat is dat smerig! :eek:

je hebt die knop, links van je enter,, daar staat op " en ' , daar druk je op en dan op de e

'ee'E"e""e

Ja en? Toen?

soms rook ik ook wel eens sigaren maar die inhaleer je niet

is toch niet zo moeilijk?! eerst de "-' knop indrukken, dan loslaten en op de e drukken

-e
e-
e'
'e
"e
e"

Goh werkt niet JimmyH, zou het iets met mijn toetsenbord instellingen in windows te maken hebben, vast wel eigenlijk.

vaag dan,,

Terug
Naar boven