- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Apenootje zei:krijg het ook niet voor mekaar, ik doe altijd
é <alt> 130
è ,, 138
ë ,, 137
(alt ingedrukt houden)
Marc W zei:Klopt! Maar dat van e' wordt é, da's bijna zeker een systeem instelling, in ieder geval die alt-code onthoudt ik niet en daarom schrijf ik e1n voor één.
And don't call me Breezah!

Man-Mountain zei:

trouwens! Ik weet nu zelfs hoe ik een é schrijf...Houd mij juist scherp.Zelda zei:Ik ben twee jaar geleden al eens bijna een jaar gestopt geweest. Ik begon uiteindelijk weer toen ik ook op feestjes weer eens incidenteel een peukie opstak, daar zou ik dus erg mee oppassen. Ik heb nu behalve alle (hele) goede redenen die er al waren iig weer een goede reden erbij om te stoppen.
Bedankt voor alle reactiestrouwens! Ik weet nu zelfs hoe ik een é schrijf...

Ja dat heb ik verdomme wel vaak.Apenootje zei:Toen ik gestopt was heb ik wel een hele tijd gehad, anderhalf jaar lang ofzo, dat ik droomde dat ik weer rookte, en dan baalde ik enorm van mezelf.
En dan werd ik wakker!!
Dat is dan weer heel relaxed!
Nu heb ik het met alcohol!
Van de week droomde ik dat ik een biertje en een whiskey op had :hair:
![]()
Vage shit dat je er onbewust zo mee bezig bent!

Justifire zei:Ja dat heb ik verdomme wel vaak.
Ben ik opeens weer aan het roken en heb ik echt k*tgevoel, tot ik wakker word gelukkig
Schijnt dat je juist droomt wat je bij bewustzijn probeert weg te drukken.
In je onderbewustzijn slaat zich dat toch op en als je droomt komt dat weer naar voren.