XXL Nutrition

Roken

krijg het ook niet voor mekaar, ik doe altijd
é <alt> 130
è ,, 138
ë ,, 137

(alt ingedrukt houden)

Apenootje zei:
krijg het ook niet voor mekaar, ik doe altijd
é <alt> 130
è ,, 138
ë ,, 137

(alt ingedrukt houden)

Klopt! Maar dat van e' wordt é, da's bijna zeker een systeem instelling, in ieder geval die alt-code onthoudt ik niet en daarom schrijf ik e1n voor één.

And don't call me Breezah!

Marc W zei:
Klopt! Maar dat van e' wordt é, da's bijna zeker een systeem instelling, in ieder geval die alt-code onthoudt ik niet en daarom schrijf ik e1n voor één.

And don't call me Breezah!

:p :p :p

kap eens met dat kinderachtige gelul, tis een rook topic

btw marc heb je dr al gepaald?

Man-Mountain zei:
btw marc heb je dr al gepaald?

Gaat je niks an!

Roken:
Roken zorgt overigens voor vrije radikalen in het bloed, dus beter niet doen na een grote inspanning zoals een training doen lijkt me?

Ik rook en ben gestopt met stoppen.
en het klopt dat roken je metabolisme versnelt samen met caffeine 10% zelfs...
Op www.mindandmuscle.net , online magazine staat een heel artikel over nicotine...

ik ben nu 15 maanden gestopt en het is echt beter!!!

• Topic Starter Topic Starter
Nou, k ga maar weer es een poging wagen...

Okee dan!! :thumbs:

Maar je moet geen poging WAGEN, je moet gewoon stoppen!!
Met een poging kan je nog 2 kanten op, waarvan 1 de foute!

Failure is not an option!! :cool:

Tip3: Ga er niet bij stil staan, dat je nooooit meer een sigaret kan/zal roken.
Leef van dag tot dag, en als je er vanaf bent, interesseert dat je toch niet meer!

Succes!! :thumb:

Vandaag precies 13 maanden gestopt.
En wat voelt dat goed zeg.
Had vorig jaar voor de gein gezegd, na de vakantie stop ik.
Ben gestopt met een gedachte van, we zien het wel.
En sindsdien geen sigaret meer aangeraakt.
Had er al 2 pogingen opzitten, na 6 weken word het moeilijk :)
Rookte al 16 jaar, en eindigde met een nette score van 1 slof sigaretten en 2 pakjes shag per week.
Je moet inderdaad niet gaan denken dat je nooit meer zal roken.
Het lijkt een leegte, je mist iets, afleiding, gewoonte, het gezellige sigaretje met mekaar.
Maar als je er niet te veel bij stilstaat (zorgen dat je bezigblijft!! ) went dit snel genoeg, en zal je merken dat roken maar een stomme gewoonte is.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik op een feestje nog wel kan genieten van een lekker sigaartje, zonder dat ik daar overigens weer verlangens naar een sigaret bijkrijg.
Stop en geniet!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben twee jaar geleden al eens bijna een jaar gestopt geweest. Ik begon uiteindelijk weer toen ik ook op feestjes weer eens incidenteel een peukie opstak, daar zou ik dus erg mee oppassen. Ik heb nu behalve alle (hele) goede redenen die er al waren iig weer een goede reden erbij om te stoppen.

Bedankt voor alle reacties :) trouwens! Ik weet nu zelfs hoe ik een é schrijf...

Zelda zei:
Ik ben twee jaar geleden al eens bijna een jaar gestopt geweest. Ik begon uiteindelijk weer toen ik ook op feestjes weer eens incidenteel een peukie opstak, daar zou ik dus erg mee oppassen. Ik heb nu behalve alle (hele) goede redenen die er al waren iig weer een goede reden erbij om te stoppen.

Bedankt voor alle reacties :) trouwens! Ik weet nu zelfs hoe ik een é schrijf...
Houd mij juist scherp.
Zal ook geen sigaret nemen, dat zou ik TE lekker vinden :D
Ergens blijf je altijd trek hebben in die zooi :o
Maar zo af en toe weer eens proeven hoe goor het is en hoe het wel niet stinkt, ja dat doet me goed :D

Toen ik gestopt was heb ik wel een hele tijd gehad, anderhalf jaar lang ofzo, dat ik droomde dat ik weer rookte, en dan baalde ik enorm van mezelf.
En dan werd ik wakker!!
Dat is dan weer heel relaxed!

Nu heb ik het met alcohol!
Van de week droomde ik dat ik een biertje en een whiskey op had :hair:

:p
Vage shit dat je er onbewust zo mee bezig bent!

Apenootje zei:
Toen ik gestopt was heb ik wel een hele tijd gehad, anderhalf jaar lang ofzo, dat ik droomde dat ik weer rookte, en dan baalde ik enorm van mezelf.
En dan werd ik wakker!!
Dat is dan weer heel relaxed!

Nu heb ik het met alcohol!
Van de week droomde ik dat ik een biertje en een whiskey op had :hair:

:p
Vage shit dat je er onbewust zo mee bezig bent!
Ja dat heb ik verdomme wel vaak.
Ben ik opeens weer aan het roken en heb ik echt k*tgevoel, tot ik wakker word gelukkig :)
Schijnt dat je juist droomt wat je bij bewustzijn probeert weg te drukken.
In je onderbewustzijn slaat zich dat toch op en als je droomt komt dat weer naar voren.

Justifire zei:
Ja dat heb ik verdomme wel vaak.
Ben ik opeens weer aan het roken en heb ik echt k*tgevoel, tot ik wakker word gelukkig :)
Schijnt dat je juist droomt wat je bij bewustzijn probeert weg te drukken.
In je onderbewustzijn slaat zich dat toch op en als je droomt komt dat weer naar voren.

haha toevallig, die dromen heb ik ook vaak gehad! zal er wel bij horen !?

Terug
Naar boven