AndroidHealthClinic

Romantische comedy

markhispania3

Freaky Bodybuilder
Waardering
582
Alpha's,

Donderdag komt er een chickie bij me langs om een "filmpje te kijken". We weten allemaal wel waar dit op uitdraait, maar toch wil ik een paar filmpjes hebben om nog enigssinds subtiel over te komen. Ben zelf niet zo bekend in de chick flicks, dus vraag ik jullie hulp. Liever niet te wanhopig (titanic) maar meer richting "the hangover".

notforeveralone.jpeg:)

Karma voor hulp ;)

The notebook
Before sunrise en before sunset
A serbian film

coïtus and the city the movie, grollen was dat, en idd af en toe een romantische touch

denk je nou echt dat die chick zit te wachten op een film??? een chick komt niet zomaar langs , ze wilt duidelijk een derde been dus gewoon eerst rustig wat praten en drinken en daarna lekker met elkaar knuffelen, strelen zoenen (voorspel) en daarna tot de daad.

groeten
Jacob

Hahahaha pat, voorspel.......

Mietje

Ze mag zoenen en knuffelen met mijn lul

Ze mag zoenen en knuffelen met mijn lul

:roflol:
5756.png

Trololololololol

• Topic Starter Topic Starter
denk je nou echt dat die chick zit te wachten op een film??? een chick komt niet zomaar langs , ze wilt duidelijk een derde been dus gewoon eerst rustig wat praten en drinken en daarna lekker met elkaar knuffelen, strelen zoenen (voorspel) en daarna tot de daad.

groeten
Jacob

Haha nee ik weet ook wel waarvoor ze komt, maar wil gewoon iets hebben om het eerste kwartiertje door te komen.
Daarna moet de chloroform wel inkicken :trollface:

Bedankt voor de suggesties jongens.

What happens in Vegas

• Topic Starter Topic Starter
Thanks guys, avondje was top. We hebben "what happens in vegas" gekeken......geloof ik ;).

Verkapte "kijk ik heb dat wijf even lekker genomen" topic.

WHERE THE F ARE TEH PICS PHAGGOT?

Haha nee ik weet ook wel waarvoor ze komt, maar wil gewoon iets hebben om het eerste kwartiertje door te komen.
Daarna moet de chloroform wel inkicken :trollface:

Bedankt voor de suggesties jongens.
Voorspel.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 09:29 ----------

Thanks guys, avondje was top. We hebben "what happens in vegas" gekeken......geloof ik ;).
Ah.... Maar hoe was de coïtus nou dan?

Terug
Naar boven