XXL Nutrition

Ronnie Coleman Guestposing, August 8, 2009

25plqas.gif

beer van een kerel :eek:

nog steeds een beest:eek:

Dit is gewoon niet mooi meer, hij mag dan een legende wezen maar het is gewoon tijd om te gaan kappen.

Not this shit again. :(

waarom gaat hij niet cutten die flapdrol

offseason heb ik vaker weleens gedacht van die ziet er niet uit, maar hij heeft zich daarna nog zeker bewezen.

Dit is eigenlijk net zo erg als dat filmpje van die ene magere dude die aan wedstrijden meedeed en dacht dat hij breed was. Gewoon stoppen. Het is heel mooi geweest.

Je ziet toch aan hem dat hij zich er echt goed bij voelt weer op het podiuim te staan.

Voor titels, eer en de fans hoeft hij het zeker niet meer te doen.
Maar daar doet hij het ook niet voor.

tbh vind ik het echt niet uitzien...

ooWWw een hoop grits heeft hij gegeten:D, volgens mij heeft hij toch iets die
tricep en rug kunnen repareren....ff zien als hij een keer weer in shape staat;).

Waarom gaat hij niet gewoon verder, als hij het toch zo leuk vind om op podiums te staan :p

Of hij wil een come back maken over een x aantal tijd?

zolang het volk juicht zal ie 't blijven doen. Z'n volste recht, maar tziet er ni uit...

voor mij moet hij niet terug beginnen zoals je hier ziet is hij al lang niet meer de oude en zal dit ook niet meer worden er is een tijd van komen en gaan en hij was één van de grootste maar zijn tijd is gekomen

Jammer van die lats.

Dit is gewoon niet mooi meer, hij mag dan een legende wezen maar het is gewoon tijd om te gaan kappen.

Wat niet, dat hij offseason is en dus niet droog staat en zijn lats wat achter lopen?

Ik wil de andere olympia contestants wel eens zien off season ;)

Terug
Naar boven