AndroidHealthClinic

Ronnie Coleman Guestposing, August 8, 2009

waarom gaat hij niet cutten die flapdrol

DUSSSSS!

Of je het nou mooi vind of niet,maar een 8-voudig kampioen in welke sport dan ook een "flapdrol" te noemen gaat wel erg ver.

Lees de laatste tijd regelmatig opmerkingen die nergens over gaan, als het over recent materiaal van Coleman gaat. Vaak van mensen die zelf nog over pappa's schoenen plasten, toen Coleman al meedraaide.

Hij geniet er zichtbaar van en het publiek blijkbaar ook. En als iemand zich niet meer hoeft te bewijzen.......

mwa....
Moest het allemaal haalbaar zijn door extreme hoeveelheden AAS.........dan zouden er meerdere kalibers zoals coleman rondlopen op deze aardbol. Is dat het geval? Nope, dus ..

Ik heb toch ook geschreven dat Ronnie een begenadigd bodybuilder was? En ik heb niet geschreven dat het allemaal haalbaar is door extreme hoeveelheden AAS, ik heb geschreven dat het waarschijnlijk veroorzaakt is door extreme hoeveelheden AAS. Wanneer jij en ik dezelfde hoeveelheid AAS zouden nemen is de kans groot dat we dezelfde uiterlijke kenmerken zouden tentoonstellen als Coleman niet. Dat we lang niet zoveel spieren zouden krijgen als hem, dat is zeer waarschijnlijk, maar dat we er net zo bescheten bij zouden lopen is bijna een vanzelfsprekendheid.

Overigens is hetgeen waar Comena aan lijdt waarschijnlijk een vorm van Polumboisme en er zijn meer Pro's die er aan lijden/hebben geleden.

ronnie ziet er goed uit voor zijn leeftijd in de "wereld" van Bodybuilding , zwaar en sterk , ik zeg niet dat hij er gezond uitziet.
en goed genoeg om nog veel geld te verdienen met gastoptredens.
dus vergelijk hem niet met gewone mensen , want dat is niet echt slim.
hij is een van de vele freaks in bodybuilding en hij geniet ervan , ik denk dat er genoeg zijn die willen wisselen met hem , zoniet , dan kan je beter op een fit-en wellnessforum gaan schrijven en niet op Dutch BOBYBUILDING, punt.

Ik heb hem niet alleen met normale mensen vergeleken maar ook met ex-pro's. Er zijn genoeg ex mr olympia's die er nog heel goed bijlopen, en sommigen zijn heel wat ouder als Ronnie.
En dat er genoeg zijn die zullen willen wisselen met hem, nou die mag je van mij dan wel even aanwijzen, misschien in de hoedanigheid als hij vroeger was, maar in de huidige hoedanigheid zal je er weinig vinden.

Ik schrijf verder wat ik wil. punt.

zo zijn de meeste bb als ze off zijn............kijk op youtube naar kevin levrone toen ie ff stopte.Lijkt net een jochie!!!hijs nou weer terug

Niet haten tegen big ron !

Ik haat hem niet, het is gewoon dat Ronnie door moet hebben dat het geen tijd is om onstage te gaan. Offseason is leuk en aardig maar dit is toch niet normaal meer..

Guestposing waar hij voor wordt gevraagd en das niet om mensen met jouw mening te pesten.

Het is heel simpel, mensen die jouw mening delen zouden gewoon niet naar hem moeten kijken en de tegenpartij kan nog genieten van een legende die nog steeds plezier heeft in datgene wat zijn levenswerk is.

Its all in the eye of the beholder ;)

Guestposing waar hij voor wordt gevraagd en das niet om mensen met jouw mening te pesten.

Het is heel simpel, mensen die jouw mening delen zouden gewoon niet naar hem moeten kijken en de tegenpartij kan nog genieten van een legende die nog steeds plezier heeft in datgene wat zijn levenswerk is.

Its all in the eye of the beholder ;)

Ben een fan van Ronnie alleen is dit niet een guestposing waar ik een staande ovatie voor geef.

nee tuurlijk niet en ik ook niet maar ik kijk er niet naar met een idee dat ik de nieuwe mr olympia daar zie.
Maar gewoon een geweldige vent die plezier maakt en wetende wat ie allemaal heeft gepresteerd heeft ie iig mij en zo te horen daar nog van veel mensen hun zegen.

Wat moet ie anders doen, peanuts eten en achter de garaniums zitten :P

Ben een fan van Ronnie alleen is dit niet een guestposing waar ik een staande ovatie voor geef.

die vraagt van jou ook geen staande ovatie , verre van...
maar die gast is gewoon nog steeds een big ass mutha****er die meer geld krijgt voor een gastoptreden dan jij kan sparen in 1 jaar tijd.

en wij zien ook geen Olympia-bedreiging meer van deze kampioen.
gewoon een legende die nog geniet om zijn 60cm armen aan ons te laten zien.

en welke ex-olympia heeft er nog zulke armen aanhangen , of zelfs ooit gehad ?

Tja Ronnie moet ook gewoon z'n rekeningen elke maand betalen. Logisch dus dat hij doorgaat met guestposings, easy cash ;)

25plqas.gif

hahaha :D

Maja dan nog. Denk dat hij geen 15 jaar meer leeft. Dit is echt een geval van zich compleet kapotgekuurd imo.

Who cares, bruutste BB-er ooit. 8 Sandows, Big Ron, The Man!

Ronnies fysiek hier beoordelen alsof hij nog een prof was is hetzelfde als cruiyf die een gala match speelt en dan zeggen: wat loopt die traag seg

Een jochie niet een gast die voor de Guiness record gaat van dikste man. :p

Ik moet zo lachen om jou... kijk eens naar je eigen stats vriend! Bulken naar de 105 kg met 25% bf... wat zul jij er dan bruut uitzien... hahahaaha. en dan heb je het over de "dikke" man ronnie. je weet niet waar je over praat.. De man zit hier niet hoger dan een procent of 12. Rest is vocht en spieren... heel veel spieren.
Respect voor big Ron dat ie nog 1 keer weer in shape wil komen. Fase 1: "getting big" just started!

Terug
Naar boven