AndroidHealthClinic

Ronnie Coleman Guestposing, August 8, 2009

niks met off season te maken
hij heeft een super gut

Weet iemand hoe dat liedje noemt? Dat is toch van biggie eh?

die buik!!!

Kan zo'n gut nog terug naar zijn normale vorm keren? Of blijft dit gewoon de rest van zijn leven zo?

25plqas.gif

:d

Die pens .... hier kan ik geen respect meer voor opbrengen.

Als ik die man zie heb ik respect voor alles wat ie heeft bereikt en dat verdwijnt niet omdat ie niet meer in topvorm is op zijn leeftijd...

Daarbij als hij plezier heeft om nog guest optredens te doen dan denk ik dat ie dat vooral moet doen.
Als mensen er niet naar willen kijken moet je dat gewoon niet doen en laat lekker iedereen in zijn waarde.

Go ronnie

Nothing to it then to do it!

Vind hem er niet slecht bij staan, beter dan de afgelopen maanden iig.
Alleen jammer van zijn buik en blesurres..

Vind dat er weinig meer over is van zijn eens zo geweldige rug.

Bodybuilding wordt op deze manier steeds meer een karikatuur, het enige wat hier tentoon wordt gesteld is wat bloodstelling tot de hedendaagse coctail van steroiden teweeg kan brengen en in veel gevallen ook teweeg zal brengen.
Ronnie was een van de begenadigste bodybuilders, maar wat deze tentoonstelling eens te meer aantoond, is dat de coctail van hedendaagse drugs grotesque veranderingen aan het lichaam teweeg kunnen brengen.

Er zijn ex-mrolympia's die er ook op latere leeftijd nog verschikkelijk goed uitzagen. Wat we hier te zien krijgen is gewoon verschrikkelijk.

Ik weet niet hoe het met jullie staat, maar mij staat het huilen dichter dan het lachen.

ik begrijp niet dat hij het zelf podiumwaardig vindt als hij achteraf beelden van zn performance te zien krijgt..

Vind dat er weinig meer over is van zijn eens zo geweldige rug.

Bodybuilding wordt op deze manier steeds meer een karikatuur, het enige wat hier tentoon wordt gesteld is wat bloodstelling tot de hedendaagse coctail van steroiden teweeg kan brengen en in veel gevallen ook teweeg zal brengen.
Ronnie was een van de begenadigste bodybuilders, maar wat deze tentoonstelling eens te meer aantoond, is dat de coctail van hedendaagse drugs grotesque veranderingen aan het lichaam teweeg kunnen brengen.

Er zijn ex-mrolympia's die er ook op latere leeftijd nog verschikkelijk goed uitzagen. Wat we hier te zien krijgen is gewoon verschrikkelijk.

Ik weet niet hoe het met jullie staat, maar mij staat het huilen dichter dan het lachen.

Mooi gezegd. Ben het hierin volledig met je eens.

Het pro-bodybuilden heeft wat mij betreft al zeker in het vorige decennium zijn glorietijd verloren. De middelen waarmee het procircuit vandaag de dag de grens van het kunnen alsmaar probeert te verleggen, verlegt spijtig genoeg ook meer en meer de grens van wat vanuit gezondheidsoogpunt nog te tollereren valt.
Daarnaast heeft het verleggen van die grens van spiermassa, toch ook zeker niet geresulteerd in betere esthetische fysieken.

Het pro-bodybuilden heeft wat mij betreft al zeker in het vorige decennium zijn glorietijd verloren. De middelen waarmee het procircuit vandaag de dag de grens van het kunnen alsmaar probeert te verleggen, verlegt spijtig genoeg ook meer en meer de grens van wat vanuit gezondheidsoogpunt nog te tollereren valt.
Daarnaast heeft het verleggen van die grens van spiermassa, toch ook zeker niet geresulteerd in betere esthetische fysieken.

en het zal nog erger worden iig met het proBB
maar hier heeft iedereen op zitten roepen , groter , droger ! ! !
met een esthetische fysiek kan je geen Mr.Olympia meer winnen.
daar zijn er al genoeg van , en voor deze fysieken kan je beter de Mens Health kopen en lezen ipv de Flex :D

en om het over Ronnie te hebben , hij ziet er goed uit voor zijn leeftijd , en laat de man zijn plezier hebben om nog op te treden voor zeer uitzinnige fans.

en het zal nog erger worden iig met het proBB
maar hier heeft iedereen op zitten roepen , groter , droger ! ! !
met een esthetische fysiek kan je geen Mr.Olympia meer winnen.
daar zijn er al genoeg van , en voor deze fysieken kan je beter de Mens Health kopen en lezen ipv de Flex

Wat er in de bodybuilding wereld gebeurd is is een logische progressie inderdaad, maar in de dagen van der schwartz en consorten waren de fysieken toch duizend keer mooier, althans dat vinden er velen met mij. De fysieken uit Mens health komen niet overeen met de fysieken uit die tijd. Waarschijnlijk zal het nooit meer worden zoals het was, maar dat wil niet zeggen dat mensen er niet om mogen zeuren of hun beklag doen.

en om het over Ronnie te hebben , hij ziet er goed uit voor zijn leeftijd , en laat de man zijn plezier hebben om nog op te treden voor zeer uitzinnige fans.

Hierin verschillen we van mening, hij ziet er helemaal niet goed voor zijn leeftijd. De man is nog maar 45, waar hebben we het dan over. Veel mensen die niet aan sport doen zien er nog beter uit dan ronnie, ok, ze hebben niet de spiermassa, maar wat hij nu voorts laat zien is een vormloze massa van spier. Helemaal niet estetisch.

Hij moet natuurlijk doen wat hij zelf wil, we leven in de vrije wereld, echter dit is meer een freak show geworden dan wat anders, en freak show zijn van alle eeuwen, maar daarom hoef je het nog niet toe te juichen.

mwa....
Moest het allemaal haalbaar zijn door extreme hoeveelheden AAS.........dan zouden er meerdere kalibers zoals coleman rondlopen op deze aardbol. Is dat het geval? Nope, dus ..:)

mwa....
Moest het allemaal haalbaar zijn door extreme hoeveelheden AAS.........dan zouden er meerdere kalibers zoals coleman rondlopen op deze aardbol. Is dat het geval? Nope, dus ..:)

Helemaal mee eens Jeppe :)

een hele goeie vriend van me, die ook pro is geweest, zei en zegt nog steeds dat het niet aan de shit ligt, want als dat zo was had ie wel veel meer genomen.
Talent zit niet in een potje, en dat talent is toch wel het belangrijkste.

En wanneer ga jij trouwens weer wedstrijden doen :D

@Plenary
ronnie ziet er goed uit voor zijn leeftijd in de "wereld" van Bodybuilding , zwaar en sterk , ik zeg niet dat hij er gezond uitziet.
en goed genoeg om nog veel geld te verdienen met gastoptredens.
dus vergelijk hem niet met gewone mensen , want dat is niet echt slim.
hij is een van de vele freaks in bodybuilding en hij geniet ervan , ik denk dat er genoeg zijn die willen wisselen met hem , zoniet , dan kan je beter op een fit-en wellnessforum gaan schrijven en niet op Dutch BOBYBUILDING, punt.

Terug
Naar boven