AndroidHealthClinic

Ronnie Coleman Guestposing, August 8, 2009

Ik moet zo lachen om jou... kijk eens naar je eigen stats vriend! Bulken naar de 105 kg met 25% bf... wat zul jij er dan bruut uitzien... hahahaaha. en dan heb je het over de "dikke" man ronnie. je weet niet waar je over praat.. De man zit hier niet hoger dan een procent of 12. Rest is vocht en spieren... heel veel spieren.
Respect voor big Ron dat ie nog 1 keer weer in shape wil komen. Fase 1: "getting big" just started!

idd, zo vet staat die toch niet? Hij ziet er 'smooth' uit, maar er zit een hele homp massa onder. Wie staat er dan ook scherp als hij niet in wedstrijdvoorbereiding is, niemand toch?

In plaats vanw eer te zijken net als anderen geef ik deze man gewoon dik respect. Ik vind dat hij er alweer een heel stuk beter bijstaat dan een jaar geleden. Je kan duidelijk zien dat er weer wat meer aan begint te zitten. Ook zijn let, onder andere door een wat dikker huidje, LIJKT toch wel wat beter te zijn. Ik ben erg benieuwd waar dit toe kan leiden!!!! GO Ronnie

Light WeiGHT BabY!!!!!!!!!!

in plaats vanw eer te zijken net als anderen geef ik deze man gewoon dik respect. Ik vind dat hij er alweer een heel stuk beter bijstaat dan een jaar geleden. Je kan duidelijk zien dat er weer wat meer aan begint te zitten. Ook zijn let, onder andere door een wat dikker huidje, lijkt toch wel wat beter te zijn. Ik ben erg benieuwd waar dit toe kan leiden!!!! Go ronnie

light weight baby!!!!!!!!!!

+1

Ziet er niet uit hoor, die buik..... Mag hij nog zoveel cutten, maar die buik zal blijven. Dit is niet mooi meer. Vroeger was hij fantastisch echter...

DUSSSSS!

Of je het nou mooi vind of niet,maar een 8-voudig kampioen in welke sport dan ook een "flapdrol" te noemen gaat wel erg ver.

Lees de laatste tijd regelmatig opmerkingen die nergens over gaan, als het over recent materiaal van Coleman gaat. Vaak van mensen die zelf nog over pappa's schoenen plasten, toen Coleman al meedraaide.

Hij geniet er zichtbaar van en het publiek blijkbaar ook. En als iemand zich niet meer hoeft te bewijzen.......
ja je hebt gelijk man, flapdrol is te grof :(

september 2009 spain

Laatst bewerkt:
september 2009 spain

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ray-charles-i-cant-see-shit.jpg

in plaats vanw eer te zijken net als anderen geef ik deze man gewoon dik respect. Ik vind dat hij er alweer een heel stuk beter bijstaat dan een jaar geleden. Je kan duidelijk zien dat er weer wat meer aan begint te zitten. Ook zijn let, onder andere door een wat dikker huidje, lijkt toch wel wat beter te zijn. Ik ben erg benieuwd waar dit toe kan leiden!!!! Go ronnie

light weight baby!!!!!!!!!!

+1

Big belly man. wel nog steeds groot.

Wat een kritiek allemaal. Niemand van ons gaat dat ooit halen, no matter what je ervan vind!

damn die gut ziet er niet uit, lijkt net een vetz*k, terwijl hij toch redelijk droog staat.

Terug
Naar boven