MuscleMeat

Ronnie Coleman mei 2008 Chili Filmpje

Bezoekers in dit topic

whaha kewl, hij blijft wel ontzettend sterk
 
Dat mag je geen deadlift meer noemen, maar een chicklift ofzo :p
 
Vier van die skrielkippies, had ie op zijn minst even kunnen pushpressen :)

Leuk filmpje.
 
jheheheheheh hij BOR't ze wel ff een paar keer:P
 
die gast heeft echt HUGE traps
en denk niet dat dit echt zwaar is voor hem want is maar ongveer 200 KG
 
haha, en die chick kan maar niet vn hem afblijven :d, dat handje dat heel subtiel op 1:03 naar zen traps gaat :d
 
Ik ga naar chilli verhuizen: wat een vrouwen :eek:
Wel een hectische praat/show daar.
 
jheheheheheh hij BOR't ze wel ff een paar keer:P

Dat waren er maar twee, da's laten we zeggen 2x50kg met stang, 120kg, ok, da's een beste BOR :bow: of eigenlijk Yates Row. Alleen met mensen aan een stang is lastig balans houden, het gewicht vertrekt die Ronnie zijn kop niet eens van :).
 
Gaaf filmpje. Ook eindelijk is geen negatieve kijk naar een sport die ze niet kennen zoals zovaak voorkomt. Jmmr dat ik niet alles kan volgen wat er gezegd wordt.
 
hahahaha lache filmpje toch

ronnie met de 55cm armen :D
 
Goed filmpje, echt een grote kerel.
 
lekkere chickies idd, jum.
 
ik snap jullie reacties echt niet boyszzz, die kerel is mister olympia gerweest, en verdiend zeker vet veel respect naar mijn idee! ik snap niet dat hij met dit idiote show heeft meegedaan, die zo onterend is! lijkt wel een circus man, waarbij ron de clown is ofzo man! jammer, kijk als een sukkelaar als jarno ofzo, van de sterkste man , met een dergelijke circus meedoet, is een ander koek, maar ronnie man kom op...
 
ik snap jullie reacties echt niet boyszzz, die kerel is mister olympia gerweest, en verdiend zeker vet veel respect naar mijn idee! ik snap niet dat hij met dit idiote show heeft meegedaan, die zo onterend is! lijkt wel een circus man, waarbij ron de clown is ofzo man! jammer, kijk als een sukkelaar als jarno ofzo, van de sterkste man , met een dergelijke circus meedoet, is een ander koek, maar ronnie man kom op...

Hij wil denk ik ook een keer van zijn oude dag wil genieten zonder na het bodybuilden te moeten werken
 
wat een beer he en cker mooie vrouwkes
 
ik snap jullie reacties echt niet boyszzz, die kerel is mister olympia gerweest, en verdiend zeker vet veel respect naar mijn idee! ik snap niet dat hij met dit idiote show heeft meegedaan, die zo onterend is! lijkt wel een circus man, waarbij ron de clown is ofzo man! jammer, kijk als een sukkelaar als jarno ofzo, van de sterkste man , met een dergelijke circus meedoet, is een ander koek, maar ronnie man kom op...


Zegt er één wat... een beetje meer respect voor Jarno mag ook wel... Sukkelaar. ??? :rolleyes::o
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven