MuscleMeat

Shocking News Ronnie Coleman Spinal Cord Injury

Bezoekers in dit topic

het aftakelen begint... ziet er soieso niet zo fris uit de laatste tijd
 
Goed uithangbord voor zijn supplementen bedrijfje. :rolleyes: Die kerel moet echt eens stoppen met stiekem smikkelen van de snoeppot en gewoon normaal worden. Dit is voor niemand goed.
 
Enige wat jij hier op dit forum doet is zeiken over aas, bv in dat topic van rob s en berry

Zeiken over AAS? In zijn log vraag ik naar zijn eventuele kuurschema en dat is toch heel normaal op een forum ;) dus kom niet lullen maar ga eens groeien en minder tijd op dit forum besteden maar in de gym !!!
 
Zeiken over AAS? In zijn log vraag ik naar zijn eventuele kuurschema en dat is toch heel normaal op een forum ;) dus kom niet lullen maar ga eens groeien en minder tijd op dit forum besteden maar in de gym !!!

Killy heeft pro begeleiding en scoort zijn pro kaart ook soon :cool:
 
Die komen voort uit jouw posts
 
dus kom niet lullen maar ga eens groeien en minder tijd op dit forum besteden maar in de gym !!!

Bijna 10.000 posts in iets meer dan 1 jaar tijd valt toch wel mee? :D
 
Bijna 10.000 posts in iets meer dan 1 jaar tijd valt toch wel mee? :D

He, dat is niet eerlijk he!
heb een jaar full time 'gewerkt', lees achter een computer vervelen op dbb en betaald krijgen.
 
Niets van aantrekken joh.. die 10.000 posts betekenen niets..
Lekker belangrijk joh ;) Gewoon negeren wat mensen zeggen.
 
10.000 berichten? Volgend jaar is mijn streefdoel om 20.000 berichten te halen. Trainen sla ik dan een jaartje over, geen tijd meer voor. :trollface:
 
blessure ronnie

lijken op symthonen van een nekhernia. daar ben je niet blij mee kan ik je zeggen uit eigen ervaringen.en die brache om z,n nek heb ik 100 dagen en nachten om gehad. ook geen pretje.
 
Hoop dat die baas er gauw weer bovenop is!
Hij moet gewoon nog een keer terugkomen! :cool:
 
Hoop dat die baas er gauw weer bovenop is!
Hij moet gewoon nog een keer terugkomen! :cool:

Nou ik hoop voor hem dat hij terugkomt als guest of als spek en bonen met misschien een lichte cut zodat ie kan laten zien dat hij er nog iets van kan bakken!
 
Hij moet die string lekker in de kast laten hangen,
Alle respect voor deze meneer want dat verdiend hij terecht,
Maar hij verwoest zijn image als hij nog langer als freak het podium op gaat,
Bb draait om het hebben van een pleasing fysiek on stage wat voor goed doet het om Coleman als oude held op het podium te zetten,
Dan zie ik liever een oude video van hem en dat hij gewoon een speech houdt.
 
bij effect van die nieuwe anabolen denk ik. komt wel goed, met zijn dieet zal die spoedig herstellen

Blijf jij nou maar stoer iedere post over je potje noxipro wat je ooit gebruikt hebt praten..
 
Back
Naar boven