XXL Nutrition

Ronnie Coleman voor de 8e keer.

WOW ! ronny ziet er GOED uit !!! die "cuts" zn quads zijn weer stukken dieper, véél harder dan vorig jaar imo en smalle taille ! :thumb: nice man

hoe hoog zijn cormier en ruhl geindigd?

AAAH.. roooooonnniiiiieeeee!! lolol@de rest

AI hadd ik bijna dat pakket supplementen kunnen winnen. :P

vond persoonlijk dat gunther moest winne,ij had de beste fysiek uit gans z'n carriere...en daar is m'n vriendin het ook me eens...ronnie en gunter mogen gerust plaats wisselen,gunher 1,jay 2,en dan pas coleman...gustavo laatste...dat zou pas een goede uitslag zijn

Waar is ruhl!!!!?? :(

Laatst bewerkt:
Erg goed van ronnie.

01772.jpg

prachtig

Voor Cutler moet het langzaam maar zeker een nachtmerrie aan het worden zijn. Maakt niet uit welke vorderingen hij maakt, Coleman is altijd weer net een stap voor.
Doet me een beetje denken aan het Arnold tijdperk. Het was niet zozeer dat anderen niet konden winnen, maar meer dat hij niet kon verliezen!

Ach cutler heeft nog 10 jaar voor hij even oud is al Coleman dus hij wint hem zekers te weten wel een keertje

ruhlieeeee 15 damn ...

nice voor ronnie , alweer een hummer bij :D

spijtig voor de eeuwige 2 jay ... en ghunter maar op 4 ?

ochja , next year better :p

badell 3de ...hmmkvind em eerlijk gezegd helemaal niet bijzonder..maja

Jammer, had graag Jay zien winnen.

Ook al had ik Cutler liever zien winnen moet ik toch zeggen dat Ronnie echt the absolut best was. Hij blijft Cutler toch iedere keer een stapje voor ja. Maar Cutler is jonger en er moet toch een keer een einde komen aan Ronnie's championship reign dus ik denk wel dat we hem nog een keer op nr 1 gaan zien in de toekomst..Voor nu, big ups to Ronnie! Good job

Gunther was freaky ass hell. Ronnie terecht gewonnen jay kwam te kort. Gunther was alleen de man van de show heeft mij echt verbaasd.

ben het volledig eens met de top 5, nice done!!!!!!!!!!!

Kijk eens goed naar de foto's en stop met twijfelen!
Ronnie 1.
Cutler moet gewoon harder! Lakt aan vasculariteit en hardheid op de O.
En dit heeft NIETS met jaren te maken, enkel met PRODUCTEN en DIEET!
Coleman was 8 jaar geleden ook al flink hard!

Terug
Naar boven