Fitness Seller

Ronnie Coleman voor de 8e keer.

Hier wat fotos van ex van Ronnie (Vicky Gates), volgens mij zijn ze rond 99-'00 uit elkaar gegaan, en vele twijfelde toen ook of Ronnie het wel zou redde zonder haar, vooral omdat zij hem altijd zo fanatiek steunde in zen voorbereidingen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook wel grappig is dat Ronnie ooit tijdens een guestperformance heeft gezegd dat ie slimmer is dan ie overkomt haha.

Hij weet zelf ook wel hoe hij overkomt (zeker als hij zichzelf terugziet op die trainingsvideo's). Hoop ik voor hem althans...

Red devil zei:
Verschil qua niveau @ universiteiten in USA is dramatisch. Stelt echt geen ruk voor. Als het nou Yale of Princeton zou zijn geweest, dan was het nog wat.

dom zal hij iig niet zijn..

KaLe zei:

zal wel niet nee, maar zoals eerder gezegd is het idd zo dat `university` in de VS een veel omvattend woord is. Het gaat er in de States echt om naar welke universiteit je gaat.

Maar wat boeit het of die gasten dom of slim zijn, ik denk niet dat ze het daar van moeten hebben.

ik dacht dat ze zeiden dat ze dezekeer voor de smallere buik gingen en niet voor de opgeblazen buik zoals Ronnie heeft......
Helaas hebben ze dat niet gedaan anders was de hele uitslag anders geweest

spokie34 zei:
ik dacht dat ze zeiden dat ze dezekeer voor de smallere buik gingen en niet voor de opgeblazen buik zoals Ronnie heeft......
Helaas hebben ze dat niet gedaan anders was de hele uitslag anders geweest
ronnie zen buik was dit keer wel beter dan die van jay dus wat je ligt te melken snap ik niet hoor :s moest darrem dan winnen? :eek:

Ik vraag me steeds af of die kerel
1. Een spraakbegebrek heeft of
2. Gewoon zo allemachtig dom is.

Zo'n filmpje dat hij even moest praten tegen een menigte met een of andere junior BB wedstrijd, en iemand vroeg met welke pose hij won van Jay tijdens de olympia, en hij gewoon niet wist welke pose dat precies was, of het in elk geval niet kon uitspreken. Heel apart.
Hij is wel politie agent (geweest), dus compleet achterlijk kan hij niet zijn nee

Gunsy zei:

Zo'n filmpje dat hij even moest praten tegen een menigte met een of andere junior BB wedstrijd, en iemand vroeg met welke pose hij won van Jay tijdens de olympia, en hij gewoon niet wist welke pose dat precies was, of het in elk geval niet kon uitspreken. Heel apart.
Hij is wel politie agent (geweest), dus compleet achterlijk kan hij niet zijn nee

Komt gewoon door dat ie vol zit met zooi :cool:

ronny rules!!hij was ook dit jaar echt wel beter dan de rest

Gunsy zei:

voor zover ik weet hoef je niet zo'n pientere gek te zijn om politieagent te worden hoor ...

daarbij komt dan wel ... drugs gebruiken als agent ??? daar straalt geen intelligentie vanaf!?

... daargelaten dat ik persoonlijk van mening ben dat Ronnie NIET dom is...

enrico zei:
ronnie zen buik was dit keer wel beter dan die van jay dus wat je ligt te melken snap ik niet hoor :s moest darrem dan winnen? :eek:

Nee, als ze echt een statement hadden willen maken, had Melvin Anthony moeten winnen.

gaaf ronnie coleman! You are the biggest guy. Volgend jaar het record?

Terug
Naar boven