MuscleMeat

Sticky Ronnie Coleman

[Link niet meer beschikbaar]

zo'n bazenfilmpje dit, zeker wanneer hij die bevroren stukken 'beef' van dat randje vet ontdoet, terwijl dat grotendeels komt door de overdadige hoeveelheid 'Masterpiece Bahbahque sauce' :roflol:

2004 Mr. Olympia Prejudging

01a.jpg

02a.jpg

03.jpg

05.jpg

08.jpg

09.jpg

13a.jpg

15a.jpg

Held

Ronnie Coleman - 2003 Mr.Olympia Backstage

'Uncrowned Mr. Olympia' Kenneth 'Flex' Wheeler (August 23, 1965; Fresno, CA) vs The Greatest Of All Times Ronnie Coleman (May 13, 1964; Monroe, Louisiana) @ the IFBB 1996 Florida Pro Invitational.

GOAT, zonder twijfel.

Ik vind deze foto echt zo ontzettend bruut. Alles klopt gewoon.

KczCMH8.jpg

dat is 1 van de bruutste pics man.

Ook nu in 2015 kan niemand daar tegenop.

Ik denk dat mannen als Phil Heath en Kai Greene blij mogen zijn dat ze het niet tegen Big Ron in zijn prime moeten opnemen.

Ronnie = GOAT

Damn die laatste pic, awesome

Palumboism?

Ronnie was zeker koning. Maar het is niet of niets of niemand aan hem kan tippen. De beste Cutler ooit naast de beste Ronnie ooit, dat zou best nog spannend zijn denk ik. Cutler was ook hard in zijn prime. Heath idem. Zijn echt geen te onderschatten mannen.

Coleman had wel een bepaalde look, dat sowieso.

morgen staat die weer gewoon terug in de gym :D
respect Big Ron ! man is gewoon een machine

28sagyw.jpg

Lightweigt!

Srs.

Palumboism?

Ronnie was zeker koning. Maar het is niet of niets of niemand aan hem kan tippen. De beste Cutler ooit naast de beste Ronnie ooit, dat zou best nog spannend zijn denk ik. Cutler was ook hard in zijn prime. Heath idem. Zijn echt geen te onderschatten mannen.

Coleman had wel een bepaalde look, dat sowieso.

ik zou sowieso een 50+ ofzo olympia willen zou mooi zijn om Dorian en Levrone bv terug te zien hehe

Terug
Naar boven