XXL Nutrition

Sticky Ronnie Coleman

Verslaafd aan het ijzer die ouwe!! Goed bezig hoor!! ;)

toch ergens wel triest om hem zo te zien eerst zo gigantisch groot en nu ziet hij er zo uit.

Ronnie is King, en zie niet direct iemand die nog maar in zijn buurt komt.

hahah wat een reacties was meer bedoeld dat ik het triest voor hem vind dat hij zoveel operaties en alles heeft moeten ondergaan en dat hij nu zo afgetakeld is eigelijk. niks dan respect voor de man.

fwq0rc.jpg

Kut.
Al die pindakaas voor niks gesmeerd.

vicoxz.jpg

ronnie Trains Shoulders Oct 2016

Wat verwacht je dan joh dat ie zo bleef als in zn toptijd ...!
niet als zijn toptijd maar toch wel met veel meer massa.
kijk nu bijv naar ex bb'ers als dorian yates, Dave palumbo, jay cutler,berry de mey, etc zijn ook niet meer in topvorm maar hebben nu minimaal 2x meer massa dan ronnie nu heeft.
zit me af te vragen of hij nu nog snoept of niet.

kijk nu bijv naar ex bb'ers als dorian yates, Dave palumbo, jay cutler,berry de mey, etc zijn ook niet meer in topvorm maar hebben nu minimaal 2x meer massa dan ronnie nu heeft.

Ronnie Coleman ziet er gewoon oud en versleten uit. En dat zeg ik met heel veel respect, enorme fysiek op zijn top, maar zijn lichaam draagt nu de gevolgen van jarenlang trainen met absurd zware gewichten.

maxresdefault.jpg

8x mr olympia is nu even groot als amateur bb'rs die net 2 jaren trainen. oh brother :roflol:

51 jaar, zware rugoperatie en 8 maanden uit de running geweest.

In dat geval ziet hij er nog prima uit.

Hij heeft een paar zware operaties ondergaan en ik denk dat die andere bb'ers die je noemt iets slimmer getraind hebben, zeker toen ze ouder werden. Ronnie beukte gewoon door en daar plukt ie nu de vruchten van..

Terug
Naar boven