Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sluit ik me helemaal bij aan ! Dit is overigens wel iets wat je op het moment niet ziet bij de hedendaagse top bodybuilders.Schwarzenegger had het charisma, de badass look en attitude. Shawn Ray had de esthetische perfectie. Coleman was het grootste beest ooit. Dat zijn voor mij de drie toppers qua catagorien de me allemaal aanspreken.
Jay Cutler is ook wel een geval apart hoorSluit ik me helemaal bij aan ! Dit is overigens wel iets wat je op het moment niet ziet bij de hedendaagse top bodybuilders.
Op instagram daagt Ronnie, Jay Cutler uit om in 2016 samen op het Olympia podium te staan om Jay te verslaan....
Ik denk eerder dat hij gehackt is en iemand de spot met zijn account drijft. Altans dat hoop ik.

Op instagram daagt Ronnie, Jay Cutler uit om in 2016 samen op het Olympia podium te staan om Jay te verslaan.... Ik denk eerder dat hij gehackt is en iemand de spot met zijn account drijft. Altans dat hoop ik.
Als dit een real challenge is dan gaat dit meer kijkers lokken dan de olympia zelf denk ik![]()
Zou echt epic zijn om die 2 nog eens te zien competen.