Fitness Seller

Sticky Ronnie Coleman

Nog een paar brute foto's, omdat hij nooit vergeten mag worden!

PKyiOqs.jpg

ronnie-coleman-manchester-grand-prix-2000.jpg

82604572281.jpg

Schwarzenegger had het charisma, de badass look en attitude.
Shawn Ray had de esthetische perfectie.
Coleman was het grootste beest ooit.

Dat zijn voor mij de drie toppers qua catagorien de me allemaal aanspreken.

Schwarzenegger had het charisma, de badass look en attitude. Shawn Ray had de esthetische perfectie. Coleman was het grootste beest ooit. Dat zijn voor mij de drie toppers qua catagorien de me allemaal aanspreken.
Sluit ik me helemaal bij aan ! Dit is overigens wel iets wat je op het moment niet ziet bij de hedendaagse top bodybuilders.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op instagram daagt Ronnie, Jay Cutler uit om in 2016 samen op het Olympia podium te staan om Jay te verslaan....

Ik denk eerder dat hij gehackt is en iemand de spot met zijn account drijft. Altans dat hoop ik.

Op instagram daagt Ronnie, Jay Cutler uit om in 2016 samen op het Olympia podium te staan om Jay te verslaan....

Ik denk eerder dat hij gehackt is en iemand de spot met zijn account drijft. Altans dat hoop ik.

Aan bovenstaande filmpjes te zien is de man er tot toe in staat haha :p

hij is nog steeds goed gespierd haha

Op instagram daagt Ronnie, Jay Cutler uit om in 2016 samen op het Olympia podium te staan om Jay te verslaan.... Ik denk eerder dat hij gehackt is en iemand de spot met zijn account drijft. Altans dat hoop ik.

Ronnie heeft denk ik crack gerookt...

whaha,
het is gewoon een lolbroek.

Als dit een real challenge is dan gaat dit meer kijkers lokken dan de olympia zelf denk ik :D
Zou echt epic zijn om die 2 nog eens te zien competen.

Als dit een real challenge is dan gaat dit meer kijkers lokken dan de olympia zelf denk ik :D
Zou echt epic zijn om die 2 nog eens te zien competen.

coleman kan nooit meer een podium op, ook al ramt hij zich helemaal vol.
hij kan nooit meer voluit benen trainen met 2 nieuwe heupen.

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

maar het zou wel een leuke media stunt zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Moeten ze niet doen! Wss de beste rivaliteit ooit. Tegenstellingen konden ook niet groter zijn. Wit-zwart, heavy training vs smart training. Zakenman vs liefhebber En natuurlijk het doorzettingsvermogen van beide. Beetje messi vs ronaldo. Alleen zijn ze nu allebei over en sluiten. Lekker blijven trainen en potjes verkopen maar on stage nooit meer

wat een kolenman

Wat een bullshit kraamt die toch uit.
Nuff said
wkWSM.jpg

Laatst bewerkt:
Je moet het niet zo serieus opvatten svenn. Kooleman blijft baas

Terug
Naar boven