MuscleMeat

Nieuws Rotterdam krijgt wijk in Marokkaanse stijl

En zo gaat dat verder en verder tot ze hele steden inpalmen en daarna is het slechts een kwestie van tijd voor ze het land overnemen. En de Nederlanders stonden erbij en keken ernaar.

Ik toch niet. Voor het zover komt ben ik hier al lang vertrokken.

god... waar gaat het heen hier in nederland....

en mensen maar zeggen dat ze niet zo'n grote invloed op nederland hebben, en dat het niet zover komt dat ze nederland overnemen.

nou.. nu is het nog een wijkje, daarna word het een complete stad.... wat zich uitbreid tot een volledige provincie... waarna straks heel nederland ge-islamitiseerd is.

ben niet racistisch, en heb ook niks tegen de goede, hardwerkende buitenlanders, maar dit zijn toch wel dingen die ik echt niet vind kunnen.

god... waar gaat het heen hier in nederland....

en mensen maar zeggen dat ze niet zo'n grote invloed op nederland hebben, en dat het niet zover komt dat ze nederland overnemen.

nou.. nu is het nog een wijkje, daarna word het een complete stad.... wat zich uitbreid tot een volledige provincie... waarna straks heel nederland ge-islamitiseerd is.

ben niet racistisch, en heb ook niks tegen de goede, hardwerkende buitenlanders, maar dit zijn toch wel dingen die ik echt niet vind kunnen.

Uiteindelijk zal Nederland geen Nederland meer heten. Dan wonen we gezellig in Nederokko! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Het gaat toch alleen om de architectuur? Zou best mooi kunnen worden.

Gewoon een mediterrane look.
Niets mis mee lijkt me. Het worden geen moskee's hoor!
En als ze er een architect op zetten dan worden het geen doorsnee modale inkomens huisjes..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er ok uit. Zal hier er alleen een beetje sip uit zien met al die regen :D

ahahahah we takin' ovaaaahhhhh :P

Gewoon een mediterrane look.
Niets mis mee lijkt me. Het worden geen moskee's hoor!
En als ze er een architect op zetten dan worden het geen doorsnee modale inkomens huisjes..

[afbeelding niet meer beschikbaar]
En waarom zou je klein Marokko in NL willen? Elk land zijn cultuur/architectuur/gewoonten etc.

:roflol: voel die haat dan.
emo.gif

Bij de eerste hits "straatbeeld marokko" op google afbeeldingen:

2722651322_8a2a7a0f0d.jpg

Marokko_markt_Marrakesh.jpg

Tsja, ik weet wel betere inspiratie voor een mooie nieuwe wijk, maar ik zal wel weer een xenofoob zijn ofzo.

gezellig toch,

Sterkte voor de mensen die uit Rotterdam komen (stond daar ook niet die mega moskee?)

Het idee voor de woonwijk, die overigens over tien jaar klaar moet zijn, is ontstaan uit de kort geleden opgeleverde Mediterrane woonwijk Le Medi.

:treuren:

Woonde hier vlak naast toen het gebouwd werd. Mooie wijk.
Wat is er mis met wat orientaalse architectuur? Zolang ze er geen koranlessen in geven..

De Arabische architectuur is één van de mooiste van de wereld. Ooh wacht, dit is de paard van Troje. Onder iedere Arabische baksteen komt een jihad kamikaze strijder te voorschijn!

Ik zou best wel in zo'n pand willen wonen. Mijn enige angst is echter dat ik het niet kan bekostigen.

Ik ga hier pas mijn mening over geven als ik de tekeningen en/of resultaat gezien heb. Mss is het wel heel mooi en wss kunnen de Marokkaantjes het toch niet betalen.

Ieder land zn cultuur en dus ook zijn bouwsT.

Ik kots van een wijk zoals die nu word voorgesteld.

Het zijn deels onze eigen mensen die met deze krankzinnige voorstellen komen.

Terug
Naar boven