MMN
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
dat zie ik nou ook weer niet zitten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zo gaat dat verder en verder tot ze hele steden inpalmen en daarna is het slechts een kwestie van tijd voor ze het land overnemen. En de Nederlanders stonden erbij en keken ernaar.
god... waar gaat het heen hier in nederland....
en mensen maar zeggen dat ze niet zo'n grote invloed op nederland hebben, en dat het niet zover komt dat ze nederland overnemen.
nou.. nu is het nog een wijkje, daarna word het een complete stad.... wat zich uitbreid tot een volledige provincie... waarna straks heel nederland ge-islamitiseerd is.
ben niet racistisch, en heb ook niks tegen de goede, hardwerkende buitenlanders, maar dit zijn toch wel dingen die ik echt niet vind kunnen.
En waarom zou je klein Marokko in NL willen? Elk land zijn cultuur/architectuur/gewoonten etc.Gewoon een mediterrane look.
Niets mis mee lijkt me. Het worden geen moskee's hoor!
En als ze er een architect op zetten dan worden het geen doorsnee modale inkomens huisjes..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
En waarom zou je klein Marokko in NL willen? Elk land zijn cultuur/architectuur/gewoonten etc.
Sterkte voor de mensen die uit Rotterdam komen (stond daar ook niet die mega moskee?)
Het idee voor de woonwijk, die overigens over tien jaar klaar moet zijn, is ontstaan uit de kort geleden opgeleverde Mediterrane woonwijk Le Medi.
![]()
Gelukkig hebben we Arnoldfan, de man met alle kennis en de enige waarheid. All hail Arnoldfan!
Arnoldfanu akbar la ilaha illa Arnoldfan, Al-hamdu lillah.