XXL Nutrition

Nieuws Rotterdam krijgt wijk in Marokkaanse stijl

Ons, hunnie, wij....

Stereotypen kan je definiëren als het overdreven geloof in categoriseren. De functie van stereotypen zijn het simpeler maken van de sociale omgeving, het rechtvaardigen van beoordelingen en om cognitieve capaciteit vrij te maken voor andere dingen.

Ik geniet van jullie grappige maar eigenlijk toch oh zo trieste kreten. De angst voor dingen die anders zijn druipt er van af.

Rot toch op mensen, met jullie "ons Nederland wordt overgenomen!"

Ons, hunnie, wij....

Stereotypen kan je definiëren als het overdreven geloof in categoriseren. De functie van stereotypen zijn het simpeler maken van de sociale omgeving, het rechtvaardigen van beoordelingen en om cognitieve capaciteit vrij te maken voor andere dingen.

Ik geniet van jullie grappige maar eigenlijk toch oh zo trieste kreten. De angst voor dingen die anders zijn druipt er van af.

Rot toch op mensen, met jullie ons Nederland wordt overgenomen.

Altijd die standaard linkse reacties, hou er eens mee op.Je bent niet meer geloofwaardig, die tijd is geweest.Mensen zijn niet meer achterlijk om in jou droomwereld te geloven.

Altijd die standaard linkse reacties, hou er eens mee op.Je bent niet meer geloofwaardig, die tijd is geweest.Mensen zijn niet meer achterlijk om in jou droomwereld te geloven.

Man, zonder tv zou jij niet eens weten wat Marokkanen waren joh.

PS.

Ik ben niet links noch rechts. Niet zo hokjes denken.

waar gaat dat heen....

Maak je niet druk. Het betreft slechts een bouwsT.
Als ze huizen in de zweedse sT zouden bouwen zou dit bericht de krant niet eens halen.
Architectuur vermengen met de discussie over marokkanen is helemaal niet nodig en zelfs onzinnig.

Da's toch niet nieuw voor rotjeknor?

Marokkaanse architectuur kan prachtig zijn. :)

Het is hier potverdomme geen Marokko!

marrokaanse invasie

en nu nog een wijk in turkse sT,anders is het niet zo eerlijk:D

dat zullen de meeste hier niet erg vinden

Terug
Naar boven