AndroidHealthClinic

Nieuws Rotterdam krijgt wijk in Marokkaanse stijl

Ik vind het wel cool. Wat meer multiculturele straatjes wijkjes maakt een stad of
dorp een veel kleurrijker en een gezelliger aanzicht.

Er groeien tog al plambomen in rotterdam ?
Teminste het klimaat laat het iig wel toe

Op zich wel cool ben in marokko geweest ook in marrakech doet me een beetje daar aan denken.

En zo ontstonden de ghetto's ....... !!!

Waar houdt het op, het wordt alsmaar triester.

Nieuwe aflevering van de ver van mijn bed show, cool :D

PIM...kom toch terug!!!!

Ja en geloof maar dat in die wijk niets gestolen wordt.
Dat doen ze wel in de omliggende buurten ;-)

die architect spoort niet. Natuurlijk gaan er alleen maar Marrokanen in de wijk wonen.

architect is aan de crack

In een vergelijkbaar project woont een gemeleerd gezelschap, ben blij dat jij in de toekomst kan kijken en weet wie er in dit project gaat wonen.

Je zou bijna zeggen "Stond er maar iemand op".

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd hoe de bevolkingssamenstelling uitpakt in die wijk. Als dit positief is, en er dan meer nederlandse gezinnetjes gaan wonen dan marokkaanse, heb ik er geen problemen mee. Maar, dit moet ik eerst nog zien.

Weet je waar ik bang voor ben en angst voor voel, dat het land wordt overgenomen door idioten als hier op het forum met hun domme kreten en bekrompen zienswijze.

Gelukkig is deze groep niet bepaald intelligent en in voor wat concensus dus iets te vertellen zullen ze nooit hebben.:)

Onthou dan goed dat het veroorzaakt is door de islamieten !

Alle ellende die we nog krijgen word veroorzaakt door islamieten, last hebben we niet van spanjaarden, engelsen of duitsers.

Heil Hitler, Arnold.

Terug
Naar boven