Fitness Seller

Rotterdam ontslaat Tariq Ramadan

Daar is hij ooit van beschuldigd, dit is aan de hand van nader onderzoek volledig weerlegd.
Oke, en waarom dat gedoe dan rondom hem. Waarom stapt de VVD op als de meerderheid wil dat Tariq zijn positie bleef behouden? Dan is wat er nu is gebeurt gewoonweg een zeer domme actie, want ik zit nu naar die interview te kijken en ik vind het een geweldige intellectueel waar wij veel voordeel uit kunnen behalen (hij is alleen een beetje gespannen en kan ontzettend goed lullen).
De VVD werd vast gedwongen door de vele aanhangers die Wilders heeft....Smerig spelletje, politiek:mad:

Hier wat Frits Bolkenstein over Ramadan geschreven heeft:
[Link niet meer beschikbaar]

Hier een ander artikel over hem, met directe quotes van hemzelf/bronvermelding.
http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/000691.php

Interessante visie die hier getoond wordt:
His problem is not the modernization of Islam, but the islamification of modernity” (“Esprit et Vie,” February 17, 2000)

Idd, hij zegt dat homocoïtusualiteit en islam niet goed samengaan. Hij zegt verder geen problemen te hebben met homocoïtusualiteit an sich.

Sorry dat ik het zeg, maar ik mag die gast wel. Binnenkort eens een boek van hem kopen.
Zover ik het nu zie vind ik het erg dom en jammer dat hij is ontslagen. En vind het jammer dat de VVD waar ik op wil gaan stemmen in 2011, daar eigenlijk een klein beetje aanleiding tot toe heeft gegeven. Wil hun argumenten ook wel eens weten.

Sorry dat ik het zeg, maar ik mag die gast wel. Binnenkort eens een boek van hem kopen.
Zover ik het nu zie vind ik het erg dom en jammer dat hij is ontslagen. En vind het jammer dat de VVD waar ik op wil gaan stemmen in 2011, daar eigenlijk een klein beetje aanleiding tot toe heeft gegeven. Wil hun argumenten ook wel eens weten.

Waarom verontschuldig je je daarvoor? :p

Terug
Naar boven